فلش کارت هک نینتندو سوییچ
یحیی رحیمی

هک کنسول نینتندو سوییچ ساده‌تر شد + ویدیو

یحیی رحیمی 3 دی 1402 1 دیدگاه
237 بازدید

یک ویدیو در توییتر منتشر شده که فلش کارت ویژه کنسول نینتندو سوییچ را نشان می‌دهد. این خشاب که چندین بازی کنسول سوییچ روی آن قرار دارد، داخل بخش کارتریج دستگاه می‌شود و بازی‌ها به‌صورت هکی قابل‌اجرا می‌شوند. هک نینتندو سوییچ در حال حاضر به وسیله چیپ‌های گران‌قیمت انجام می‌شود و فرایند پیچیده‌ای برای اجرای هکی بازی‌ها باید دنبال شود. راه‌حل جدید می‌تواند استفاده از کنسول را ساده‌تر کند.

ویدیو جدید نشان می‌دهد که فردی در حال تست یک کارتریج ویژه برای کنسول Nintendo Switch است. این کارتریج چند بازی یا Rom را در خود جا داده است. این فرد خشاب را وارد دستگاه می‌کند و سپس بازی‌ها روی دستگاه بارگذاری و اجرا می‌شوند. قرار است این فلش کارت به‌زودی در دسترس قرار گیرد. اولین نمونه‌ها ماه آینده میلادی به بازار وارد می‌شوند. این خشاب‌ها روی تمامی مدل‌های سوییچ و تمامی ریجن و نسخه‌های فریمور کار می‌کند و هیچ محدودیتی ندارد. در این حالت می‌توانید بازی Zelda Tears of the Kingdom را بدون خرید رسمی اجرا کنید.

افراد آشنا به کنسول نینتندو سوییچ نوشته‌اند که این ویدیو مدرک کافی نیست. هرچند که شخص گفته‌شده ویدیو را برای افراد خبره فرستاده و نشان داده که هک نینتندو سوییچ به شکل دیگر نیز امکان‌پذیر نیست. عملکرد این خشاب بدین صورت است که گیمر آن را از طریق درگاه کارتریج وارد دستگاه می‌کند. کنسول فکر می‌کند که یک کارتریج وارد دستگاه شده و شروع به خواندن فایل‌ها و نصب آنها می‌کند. اگر بخواهید بازی‌های دیگری را تجربه کنید، لازم است خشاب دیگری را وارد دستگاه کنید. مشخص نیست آیا این فلش کارت قابل‌تغییر است و می‌توان بازی‌های دلخواه را روی آن قرار داد یا خیر.

فلش کارت هک نینتندو سوییچفلش کارت هک نینتندو سوییچ

بدون شک افرادی که تابه‌حال کنسول نینتندو سوییچ را هک نکرده‌اند و فکر می‌کنند که نصب چیپ کپی خور هزینه زیادی دارد و دستگاه را خراب می‌کند، روش جدید به درد آنها می‌خورد. باید خاطرنشان کرد که کنسول نینتندو 3DS خشاب مشابهی به نام R4 داشت که بسیار محبوب بود. هر چند که کارت R4 بعدها در کشورهای زیادی ممنوع شد و نینتندو اجازه فروش آن را نمی‌داد. این خشاب هیچ تغییری در فریم‌ور دستگاه ایجاد نمی‌کند و نیازی به هک دستگاه وجود ندارد. زیرا کنسول فکر می‌کند که یک کارتریج رسمی وارد آن شده است.

قیمت فلش کارت Nintendo Switch و همچنین تاریخ عرضه آن مشخص نیست. باید منتظر عرضه احتمالی ماند و سپس عملکرد آن را تست کرد. بدون شک این خشاب می‌تواند استفاده از سوییچ را ساده‌تر کند و دیگر نیازی به هک رسمی وجود نخواهد داشت. هر چند که هک نینتندو سوییچ توسط چیپ‌های hwfly بهترین روش ممکن به‌حساب می‌آید و کنسول شما را به یک دستگاه بی‌نظیر تبدیل می‌کند. گفتنی است این فلش کارت راه‌حل بهینه‌ای برای اجرای بازی سوییچ نیست. چنین کارتی می‌تواند سریعا کنسول شما را بن یا مسدود کند.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Haji

    مهمان

    بشه یه ذره از این فشار نینتندو با این هک کمتر کرد

    پاسخ دهید