دانلود بازی The Legend of Zelda Tears of the Kingdom برای PC
دانلود بازی The Legend of Zelda Tears of the Kingdom برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Legend of Zelda Tears of the Kingdom برای PC

پارسی گیم 20 اردیبهشت 1402 109 دیدگاه
47,932 بازدید

دانلود بازی The Legend of Zelda Tears of the Kingdom برای کامپیوتر

اینکه فرنچایز The Legend of Zelda یکی از افسانه‌ای‌ترین و شناخته شده‌ترین سری بازی‌های تاریخ صنعت گیم است راز بزرگی نیست. امکان ندارد که خود را گیمر بدانید و تابه‌حال نام این مجموعه را نشنیده باشید. این سری در دهه 80 میلادی توانست ژانر اکشن و ماجراجویی را خلق کرده و به‌مرورزمان نیز نسخه‌های فوق‌العاده‌ای را تحویل گیمرها دهد. میلیون‌ها نفر در سال منتشر انتشار قسمت جدیدی از این سری هستند و در سال 2017 بود که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild توانست انقلابی بزرگ در تمام جامعه گیم به پا کند. این بازی خارق‌العاده باری دیگر مرزهای ژانر خود را مقداری به جلو برد.

یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال جاری

Breath of the Wild یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های صنعت گیم بوده که میانگین نمرات 97 را کسب کرده و توانست کنسول تازه وارد نینتندو سوئیچ را به دستگاهی پرفروش و موفق تبدیل کند. به همین واسطه بسیاری منتظر بودند تا ببینند که این کمپانی چگونه قرار است این اثر افسانه‌ای را دنبال کرده و آیا امکانش وجود دارد که شاهد یک ادامه موفق باشیم؟ خب با انتشار The Legend of Zelda Tears of the Kingdom همه ابهامات برطرف شده و این‌طور که به نظر می‌رسد، این فرنچایز همچنان می‌تواند به نام بزرگ و تاریخی خود افتخار کند. این بازی از مورد انتظارترین آثار 2023 بوده و جواب انتظارات را هم داده است.

انتشاری بسیار سخت و پر از استرس

یکی از اتفاقات عجیبی که در رابطه با عرضه The Legend of Zelda Tears of the Kingdom رخ داد، لیک شدن فایل‌های بازی در فضای مجازی و همچنین فروخته شدن دیسک‌هایش زودتر از زمان رسمی انتشار بود. با این حال این موضوع نتوانسته ضربه آنچنانی به محصول نهایی وارد کند، زیرا طرف‌داران پروپاقرص این فرنچایز همواره در روز اول انتشار آن را خریداری خواهند کرد. کمپانی نینتندو هم که معمولاً با این موارد به سختی برخورد می‌کند، تمام تلاش خود را کرده تا از پخش شدن اطلاعات و ویدئوهای مربوط به بازی در اینترنت جلوگیری کند و می‌شود گفت که تا حدودی نیز در انجام این کار دشوار موفق بوده است.

یک دنباله کاملا وفادار به بازی اصلی

Tears of the Kingdom بسیاری از جنبه‌های نسخه قبلی خود را حفظ کرده است، از جمله محیط جهان باز Hyrule که برای امکان کاوش عمودی پیشرفته‌تر شده و تفاوت‌های بسیاری خواهد داشت. لینک، قهرمان Tears of the Kingdom، به پرنسس زلدا ملحق می‌شود و تا در کنار هم با یک نیروی شرور تازه که به دنبال نابودی Hyrule است مبارزه کنند. تمام تیم اصلی تولید بازی اول به این دنباله ملحق شده‌اند تا باری دیگر شاهد یک اثر باکیفیت و سرگرم کننده باشیم. دنیای بزرگ این عنوان شامل صدها ساعت محتوای اصلی و فرعی به همراه کلی شخصیت جانبی است که می‌توانید با آن‌ها صحبت کرده و مأموریت بگیرید.

دنیایی عظیم و ده‌ها ساعت گیم پلی

کارگردان بازی Tears of the Kingdom اظهار داشته که بازی‌های جهان باز Red Dead Redemption 2 و The Elder Scrolls V: Skyrim الهام‌بخش اعضای تیم سازنده بوده‌اند و این موضوع را به خوبی می‌تواند در میزان بسیار زیاد محتوای بازی مشاهده کرد. سیستم مبارزات و پازل‌های محیطی بازی همانند نسخه اول بسیار چالش برانگیز هستند و می‌توانید مدت زمان زیادی را صرف یادگیری‌شان کنید. به علاوه داستان سرایی یک قدم از تمام بازی‌های Zelda جلوتر می‌رود و روایت کننده داستانی به‌یادماندنی و حماسی خواهد بود. در نهایت اگر به دنبال تجربه یکی از بهترین آثار سال هستید، این بازی فوق‌العاده را سریعاً دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Legend Of Zelda Breath Of The Wild و Crisis Core Final Fantasy VII را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Legend of Zelda Tears of the Kingdom برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی انحصاری Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu / Ryujinx قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

An epic adventure awaits in the Legend of Zelda: Tears of the Kingdom game, only on the Nintendo Switch system.
In this sequel to the Legend of Zelda: Breath of the Wild game, you’ll decide your own path through the sprawling landscapes of Hyrule and the mysterious islands floating in the vast skies above. Can you harness the power of Link’s new abilities to fight back against the malevolent forces that threaten the kingdom?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 17.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 12 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 109 دیدگاه
  • Avatar

    vahab

    مهمان

    چطور باید نصبش کنم ستاب نداره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرش

    مهمان

    موقع استفاده از توانایی دست راست آبجکت ها سبز نمیشن که بشه تکون داد همش نارنجی میمونن. کسی این مشکل رو داشته چه باید کرد. بازی خیلی خوب اجرا میشه ولی این باگ رو نمیدونم چیکار کنم :((

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Parsa

    مهمان

    سلام ببخشید چگونه باید بفهمم روی چه سیستمی خوب کارمیکنه یا حتی اجرا میکنه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرش در پاسخ به Parsa

      مهمان

      فکر نکنم مرجع خاصی باشه چون بازی انحصاری نینتندو هستش. هرچه سیستم قویتر احتمال بهتر اجرا شدن هست. البته اینهایی که با شبیه ساز اجرا میشه خیلی باگ دارن امیدوارم این اونجوری نباشه سونیک که خیلی باگ داره

  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام نسخه P2P 1.1.1 دانلود کردم بازی لود نمیشه روی صفحه سیاه با اف پی اس 30 گیر میکنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    سلام وقت بخیر . ابرها و آسمون بازی باگ داره و به صورت پیکسلی هستش . راه حلی برای درست کردنش هست ؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Tohid در پاسخ به parsa

      مهمان

      آره برای منم باگ داره

    • Avatar

      Amir در پاسخ به parsa

      مهمان

      نسخه جدیدی دان کن

  • Avatar

    mah

    مهمان

    کدوم بهتر؟ اینجا سه تا نسخه ازش است

    پاسخ دهید
    • Avatar

      صادق در پاسخ به mah

      مهمان

      dodi معمولا خوبه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 109 دیدگاه