دانلود بازی Valor And Victory Pacific برای PC
دانلود بازی Valor And Victory Pacific برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Valor And Victory Pacific برای PC

پارسی گیم 25 آذر 1402 بدون دیدگاه
6,658 بازدید

دانلود بازی Valor And Victory Pacific برای کامپیوتر

بازی خاص Valor & Victory به طور یکپارچه از تجربه کلاسیک بازی های رومیزی به قلمرو دیجیتالی منتقل می‌شود و یک سیستم تیم سازی جنگ جهانی دوم با سرعت بالا و به راحتی قابل دسترس را به علاقه‌مندان ارائه می‌کند. این نسخه دیجیتال با الهام از بازی رومیزی اصلی Valor & Victory تجربه چالش برانگیز و عمیقی را برای طرف‌داران ژانر فراهم می‌کند. این بازی در پس زمینه دوران فرود آمدن نیروها درون نرماندی در سال 1944، دارای 19 سناریو بر اساس رویدادهای واقعی است که هر کدام اهداف منحصر به فردی مانند از بین بردن دشمنان، گرفتن نقاط کلیدی یا هدایت ایمن واحدها به خارج از نقشه را ارائه می‌دهند.

به عنوان یک سیستم جامع جنگ جهانی دوم، Valor & Victory طیفی از سناریوهای رزمی، از جمله پیاده نظام و جنگ زرهی، حملات نزدیک و استحکامات را پوشش می‌دهد. با گردآوری نیروها، سازماندهی مجدد جوخه‌ها و تبادل سلاح، زمینه موفقیت را فراهم کنید. برای دفاع در برابر حملات دشمن آماده شوید زیرا حملات دشمنان فرصت برای آسیب رساندن به واحدهای شما را دارند. بازیکنان این قدرت را دارند که مأموریت‌ها را سفارشی کنند، سطح دشواری را تنظیم کنند و نوبت‌های هر دست را شخصی سازی کنند. حالت‌های گوناگون چندنفره در این بازی قرار گرفته تا بتوانید با دوستان و افراد مختلف به نبردهای بزرگ بپردازید.

اگر از تجربه بازی اصلی لذت بردید، با Valor & Victory Pacific، یک DLC همه‌جانبه که تجربه جنگ جهانی دوم را گسترش می‌دهد، در جنگ اقیانوس آرام شیرجه بزنید. این بسته جدید، کشورهای ژاپن و چین را معرفی می‌کند و چشم اندازهای تازه و انتخاب‌های استراتژیک را ارائه می‌دهد. خود را در چالش‌های پیش روی سربازان استرالیایی در امتداد مسیر کوکودا غوطه ور کنید، در کنار تفنگ‌داران دریایی ایالات متحده که از فرودگاه هندرسون دفاع می‌کنند بایستید و در حمله برای بازگشایی جاده حیاتی برمه در کنار نیروهای چینی شرکت کنید. این بسته الحاقی ده‌ها ساعت گیم پلی تازه را به بازی اورجینال اضافه خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Strategic Command World War I Empires in Turmoil و Hearts of Iron IV Arms Against Tyranny را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Valor And Victory Pacific برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: OS: Windows 10
Processor: Processor: 1.5 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics: DirectX compliant video card – 1280×768 or higher resolution
DirectX: Version 9.0
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: OS: Windows 11
Processor: Processor: 2.6 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics: DirectX compliant video card- 1920×1080 resolution
DirectX: Version 9.0
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Pacific War was a theater of immense strategic importance, with nations vying for control over key territories and vital supply routes. Valor & Victory: Pacific plunges you into this theater of war, where the forces of Japan and China join the fray. Discover the challenges faced by the Australian troops along the treacherous Kokoda Trail, as they fend off the relentless Japanese advance and eventually launch their own counteroffensive. Stand alongside the U.S. Marines as they defend Henderson airfield perimeter against wave after wave of Japanese attacks. Engage in battles against fortified Japanese defenders who refuse to surrender. And fight alongside the Chinese forces as part of the offensive to reopen the critical Burma Road.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.