دانلود بازی Asterix and Obelix Slap Them All 2 برای PC
دانلود بازی Asterix and Obelix Slap Them All 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Asterix and Obelix Slap Them All 2 برای PC

پارسی گیم 14 آذر 1402 1 دیدگاه
2,611 بازدید

دانلود بازی Asterix and Obelix Slap Them All 2 برای کامپیوتر

شخصیت‌های محبوب و دوست داشتنی آستریکس و اوبلیکس به تازگی یک بازی جدید دریافت کرده‌اند. Asterix and Obelix Slap Them All 2 یک عنوان هیجان انگیز Beat’em Up است که جذابیت سری کمیک آستریکس و اوبلیکس را با داستانی جذاب و اورجینال ترکیب می‌کند. بازی شما را به ماجراجویی پر از سرگرمی در مکان‌های مختلف می‌برد، از جمله خرابه‌های جنگلی فراموش‌شده، اردوگاه عظیم رومی و شهر شلوغ Lutèce. در حین کاوش در این محیط‌های متنوع، با دشمنان متعددی روبرو می‌شوید و درگیر مبارزات پویا می‌شوید، در حالی که از طنز و شوخ طبعی معروف آستریکس و اوبلیکس لذت می‌برید.

داستان با زندگی ساده آستریکس، اوبلیکس و هم‌وطنانشان آغاز می‌شود که با ورود شخصیتی جدید مختل شده و آن‌ها را وارد یک سفر حماسی می‌کند. داستان حول محور دزدی عقاب لوتتیا، نشان طلایی ارزشمند لژیون‌های رومی و در عوض زندانی شدن یک مرد بی گناه است. آستریکس و اوبلیکس مسئولیت تحقیق در مورد جنایت را بر عهده می‌گیرند که باید پیش از متهم شدن فرد بی گناه، به نتیجه برسند. این بازی ویژگی‌های جدید و بهبودهای گیم‌پلی را نسبت به نسخه قبلی برای ارتقای تجربه مبارزه ارائه می‌کند. برای نگه داشتن توجه بازیکنان، بازی طیف وسیعی از دشمنان جدید و باس‌های چالش برانگیز را برای نبرد معرفی می‌کند.

آستریکس و اوبلیکس با حرکات منحصر به فرد، اکنون می‌توانند حملات را شارژ کنند و گزینه‌های استراتژیک‌تری را در اختیار بازیکنان قرار دهند. اضافه شدن حالت Fury شدت نبردها را تقویت می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا حرکات قدرتمندی را برای از بین بردن دشمنان خود انجام دهند. علاوه بر این، هر شخصیت دارای یک حمله Ultimate متمایز است که لایه‌ای از هیجان و تنوع را به سیستم مبارزه اضافه می‌کند. برای کسانی که به دنبال به اشتراک گذاشتن ماجراجویی هستند، این بازی از یک حالت Co-op برای دو بازیکن پشتیبانی می‌کند. پس اگر از طرف‌داران این شخصیت‌ها هستید، تجربه بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Asterix and Obelix Heroes و Asterix and Obelix XXXL The Ram From Hibernia را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Asterix and Obelix Slap Them All 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 or later
Processor: Intel Core i5 2310 @3Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB (Geforce GTX 660/ Radeon R7 370)
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or later
Processor: Intel Core i7 5th gen
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce RTX 1060 or equivalent
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A double helping of slaps! The humble country life of Asterix, Obelix and the other villagers is interrupted by the sudden arrival of Justforkix, who has come seeking help. He reveals that his father, Doublehelix, has been imprisoned for a theft he did not commit…
The Lutetia Eagle, the precious golden emblem of the Roman legions, has just been stolen, and an innocent man has been thrown in jail! Asterix promises to investigate and asks Justforkix to stay safe in the village. The two Gallic warriors head to Lutèce to get more information from an acquaintance known to be well-informed about the rumors and intrigues of the city… And obviously, they won’t find the answers they need on their long journey without a healthy dose of slaps!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    عبدالله

    مهمان

    سلام علیکم و خسته نباشیداین بازی آیا نسخه(GOG)هم داره؟؟

    پاسخ دهید