دانلود بازی Alien Hominid Invasion برای PC
دانلود بازی Alien Hominid Invasion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alien Hominid Invasion برای PC

پارسی گیم 21 آبان 1402 بدون دیدگاه
693 بازدید

دانلود بازی Alien Hominid Invasion برای کامپیوتر

Alien Hominid Invasion یک بازی مهیج است که شما را به ماجراجویی بین کهکشانی می‌برد که باید با یک سفینه پر از دوستان بیگانه برای حمله به زمین تیم تشکیل دهید. در جریان گیم پلی این بازی، شما و حداکثر سه نفر از همنوعان خود با مجموعه وسیعی از سلاح‌ها، جهش‌ها و مانورهای آکروباتیک مجهز شده‌اید. مأموریت شما مقابله با گروه بی پایانی از دشمنان، ربودن اطلاعات حیاتی برای خراب کردن نقشه‌های پلید آنها و مقابله با جنبه‌های عجیب و غریب زندگی انسان است. شما همچنین با باس قدرتمند روبرو می‌شوید و به شکل انسان‌ها تغییر شکل داده تا مأموران مخفی را که مصمم به خنثی کردن تهاجم شما هستند را نیز از بین ببرید.

این بازی برای تجربه مشارکتی طراحی شده است و به شما امکان می‌دهد با دوستان خود در هر دو حالت آنلاین و آفلاین همکاری کنید و لذت بردن از هرج و مرج را آسان می‌کند. نکته جالب این است که بازی به بازیکنانی با سطوح مختلف مهارت پاسخ می‌دهد. هر بازیکن می‌تواند تنظیمات سختی دلخواه خود را انتخاب کند. از یک تجربه دوستانه برای تازه واردان تا یک چالش دیوانه کننده برای کسانی که به دنبال افزایش آدرنالین هستند در این بازی موجود خواهد بود. Alien Hominid Invasion سه سطح دشواری و دو حالت خاص و رنگارنگ را ارائه می‌دهد که سبک‌های مختلف بازی را شکل می‌دهند تا ساعت‌ها محتوا را برایتان خلق کنند.

این بازی یک تجربه غیرخطی را ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد مسیر گیم پلی خود را تعیین کنید. در حالی که به سمت مقر دشمن می‌روید، به محله‌هایی که به طور تصادفی ساخته شده‌اند، متشکل از صدها بلوک شهری دست ساز، حمله خواهید کرد. در طول مسیر، می‌توانید از Sewer Kid Hideouts دیدن کنید تا غارت خود را باز کنید و پولی را که به سختی به دست آورده‌اید، خرج کنید که از متحدان زیرزمینی خود دریافت می‌کنید. علاوه بر این، با نابود کردن هر ستاد دشمن، جهش‌های اضافی را باز می‌کنید و برای مأموریت بعدی خود آماده می‌شوید. تجربه این اثر اعتیادآور را به تمامی گیمرهای دنیا شدیداً توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ninja Kidz Time Masters و First Class Trouble را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alien Hominid Invasion برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® 10
Processor: Intel Core i3 or AMD FX
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Radeon R7 or Geforce GTX 770
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows® 10
Processor: Intel Core i5 or AMD Ryzen 3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Radeon RX 580 or Geforce GTX 1060
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Abduct intel from your enemies to sabotage their plans, observe the oddities of human life, blow up bosses, and mutate into a variety of powerful alien forms in order to take down the not-so-secret agents that are dead set on ruining your day.
Are you ready to assist your Mothership with the invasion of planet Earth?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.