دانلود بازی Age of Wonders 4 Empires and Ashes برای PC
دانلود بازی Age of Wonders 4 Empires and Ashes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Age of Wonders 4 Empires and Ashes برای PC

پارسی گیم 2 آذر 1402 بدون دیدگاه
4,812 بازدید

دانلود بازی Age of Wonders 4 Empires and Ashes برای کامپیوتر

بازی استراتژیک و به شدت اعتیادآور Age of Wonders 4 Empires and Ashes بازیکنان را به سفری جذاب در دنیایی که در اثر جنگ از هم گسیخته شده است، می‌برد، جایی که جادو با فناوری درهم می‌آمیزد. در این بسته الحاقی جدید برای عنوان مشهور Age of Wonders 4، قلمروهای Godir به دست فرهنگ بی امان Reaver رانده شده و با ویرانی مواجه می‌شوند. با عطش سیری ناپذیر برای پیشرفت و قدرت، آن‌ها قدرت جادویی را با نوآوری صنعتی در هم می‌آمیزد و در نتیجه نیرویی مهیب قادر به تسلط بر میدان جنگ به وجود می‌آید. شما به عنوان قهرمان، با انتخاب‌های فراوان باید نتیجه جنگ را به نفع خود تغییر دهید.

یکی از نکات برجسته این بسته الحاقی، معرفی فرهنگ Reaver است. این مهندسان و فاتحان سخت کوش، جادو و فناوری را با هم ادغام می‌کنند و از طریق یورش‌ها و فتوحات بی امان خود، قدرتی بی نظیر به وجود می‌آورند. مهارت آنها در اتصال جادو به ماشین آلات باعث ایجاد موتورهای جنگی قدرتمند مانند توپ و بمب می‌شود که چشم انداز جنگ را در بازی تغییر می‌دهد. افزودن فرم پرندگان لایه جدیدی از عمق استراتژیک را معرفی می‌کند و طیف وسیعی از ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی سازی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. این امر گیم پلی را متنوع‌تر می‌کند و تاکتیک‌های حیله گر و رویکردهای منحصر به فرد را خلق می‌کند.

دو مأموریت داستانی جدید تجربیات همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌دهند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا در نبرد با نیروهای آشوب که دریای اختری را تهدید می‌کنند، با Laryssa متحد شوند. عمق روایت و گنجاندن این مأموریت‌ها تجربه بازی را غنی‌تر می‌کند و داستانی جذاب را در این دنیای گسترده ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این بسته الحاقی یک مکان شگفت‌انگیز و هجوم باستانی جدید را به ارمغان می‌آورد و اکتشافات و چالش‌های جدید هیجان‌انگیز را برای بازیکنان فراهم می‌کند. در نهایت، با شش قطعه جدید موسیقی، بازیکنان با یک تجربه شنیداری فراگیر مواجه می‌شوند. تجربه این بسته الحاقی خارق‌العاده و عظیم را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Age of Wonders 4 Dragon Dawn و Age of Wonders 4 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Age of Wonders 4 Empires and Ashes برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 Bit (version 21H1)
Processor: Intel® Core™ i5-2500K or AMD® Ryzen™ 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 670 (2GB) or AMD® Radeon™ HD 7870 (2GB) or Intel® Arc™ A380 (6GB) or Intel® Iris™ Xe G7 (Tiger Lake) or AMD® Radeon™ Vega 8
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: 1080p (30FPS)

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 Bit or Windows® 11 (latest)
Processor: Intel® Core™ i7-9700K or AMD® Ryzen™ 5 5600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 1070 Ti (8GB) or AMD® Radeon™ RX 5700 XT (8GB)
DirectX: Version 12
Storage: >20 GB available space
Additional Notes: 1080p (60FPS)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Fuse magic and steel to create mighty weapons of war in the Age of Wonders 4: Empires & Ashes expansion. Ravage the realms of the Godir with the brutal Reaver culture, and besiege cities with cannons and war machines. Seek a new kind of victory by unlocking the secrets of the Seals of Power to conquer the Astral Sea! Push progress forward at any cost in the Reaver culture, whose industrial might is fueled by conquests and raids. These expert engineers have mastered the art of binding magic to technology to achieve unparalleled power and dominance.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.