دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای PC
دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای PC

پارسی گیم 24 آبان 1402 بدون دیدگاه
3,136 بازدید

دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای کامپیوتر

Extreme Offroad Racing یک بازی هیجان انگیز مسابقه آفرود سه بعدی است که برای مجذوب کردن بازیکنان در تمام گروه‌های سنی طراحی شده است. با طیف متنوعی از چالش‌ها و موانع، تجربه‌ای پر از اکشن را فراهم می‌کند که در آن به مهارت، استراتژی و سرعت برای فتح مسیرها نیاز دارید. در مسابقات Extreme Offroad Racing، از همان ابتدا وارد قلب اکشن مسابقه آفرود می‌شوید. این بازی دارای 10 چالش مسابقه‌ای متمایز است که هر کدام موانع و چالش‌های منحصر به فرد خود را برای غلبه نیاز دارند. چه یک گیمر باتجربه یا تازه وارد در این سبک باشید، چیزی برای لذت بردن در این اثر خارق‌العاده پیدا خواهید کرد.

ماجراجویی با 10 چالش مختلف آغاز می‌شود و به شما اطمینان می‌دهد که محیط‌های متنوعی برای کاوش دارید. در زمین های برفی و یخی مسابقه دهید، جایی که کنترل خودرو یک چالش مهم است. از آفتاب درخشان و آسمان آبی و صاف در حین حرکت در مناظر مختلف لذت ببرید. در چالش بیابان سوزان با تپه های شنی و شرایط خشک شرکت کنید. در مسیرهای غرق باران بلغزید، جایی که کنترل به چالشی بزرگ‌تر تبدیل می‌شود. هنگام عبور از چالش آتشفشان، از موانع آتشین و جریان گدازه دوری کنید. چالش عبور از رودخانه های پر جریان و اجتناب از خطرات آبی را غلبه کنید و با سایر محیط‌های متفاوت در این بازی بی نظیر نیز روبرو شوید.

بازی Extreme Offroad Racing یک جشن بصری ارائه می‌دهد و بازیکنان را در محیط‌های به شدت خیره‌کننده‌ای غرق می‌کند. بازی فیزیک دنیای واقعی را تکرار می‌کند و باعث می‌شود هر ضربه، پرش و رانش واقعی به نظر برسد. از بین مجموعه‌ای از وسایل نقلیه آفرود انتخاب کنید که هر کدام ویژگی‌های هندلینگ منحصر به فرد خود را دارند. وسیله نقلیه خود را متناسب با سبک مسابقه و چالش‌هایی که با آن روبرو هستید ارتقا دهید و شخصی سازی کنید. با دوستان و بازیکنانی از سراسر جهان رقابت کنید و حس اجتماعی بازی را نیز تقویت کنید. تجربه این بازی خارق‌العاده را به تمامی گیمرهای عاشق مسابقه توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Super Toy Cars Offroad و Need for Speed Heat را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel® Core™ i3-9100E Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 & Above
Processor: Intel® Core™ i7-11850HE Processor
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce RTX 3050
DirectX: Version 12
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Extreme Offroad Racing is ultimate 3D Offroad Racing game for all age group. There are 10 Racing Challenges in which player has to face different hurdles and difficulties to complete that challenge. Game adventure begins with 10 different challenges with upto 100 laps in each challenge. Offroad Racing adventurous journey begins with exciting 10 different challenges such as Winter, Sunny, Desert, Raining, Volcano, River, Beach, Zig-Zag, Hill Drift, Adventurous.
Get Ready for Adventurous Journey ahead…..

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.