دانلود بازی Age of Wonders III برای PC
دانلود بازی Age of Wonders III برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Age of Wonders III برای PC

پارسی گیم 19 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
12,977 بازدید

دانلود بازی Age of Wonders III برای کامپیوتر

سری بازی Age of Wonders ازجمله عناوین نسبتاً قدیمی سبک استراتژی است که طرفداران خاص خودش را دارد و توانسته پس از سال‌ها، پا به‌پای بازی‌های دیگر پیشرفت کند و سهمی از بازار بازی‌های استراتژیک را به خود اختصاص دهد. استودیو Triumph Studios بعد از عرضه دو نسخه موفق از این سری در سال 2014 به کمک Paradox Interactive بازی Age of Wonders III را به بازار بازی‌های استراتژیک عرضه کرد. این بازی با ارائه یک گیم پلی خلاقانه و بسیار جذاب و چالش‌برانگیز توانست جوایز مختلفی را درو کند و خود را به‌عنوان یکی از بهترین نسخه‌های این سری به همه بشناساند.

بازی Age of Wonders III شش کلاس شخصیتی مختلف را پیش روی ما قرار داده است. این قبایل مختلف هرکدام دارای قدرت و توانایی خاص خودشان هستند و به‌نوبه خود قادر به انجام کارهای عجیب و خیره‌کننده‌ای هستند. با انتخاب هرکدام از آن‌ها یک موقعیت خاص به شما داده می‌شود که ازلحاظ استراتژیک ممکن است معایب و مزایایی داشته باشد اما تعادل به‌خوبی میان تمام حریفان برپاشده است. در ادامه باید فناوری و توانایی‌های جدیدی را به دست پژوهش بسپارید و در غیر این صورت هیچ‌گونه سلاح و برگ برنده‌ای برای بردن بازی نخواهید داشت. از سویی انسان‌ها را در پیش دارید و در سوی دیگر نیز انواع و اقسام جک و جانورهای خیالی همچون الف و کوتوله و گابلین که هرکدام به‌نوبه خود شمارا اذیت خواهد کرد. در دنیای فانتزی بازی غرق شوید و بیش از 50 مکان خاص را برای به دست آوردن گنجینه‌های نهفته بگردید و خود را چنان تقویت کنید که دیگر هیچ‌کسی به شما نرسد.

بازی Age of Wonders III به شما اجازه می‌دهد که یک استراتژی است فوق‌العاده شوید و آن رگه مدیریت و رهبری خود را بالاخره در این بازی کشف کنید. از سویی دشمن با هزاران سرباز و تجهیزات به سمت شما حمله‌ور خواهد شد و از سویی شما باید دفاعی جانانه در مقابل این دژخیمان داشته باشید و نشان دهید که تنها شما و ارتش شماست که بر تمام دیگر ارتش‌ها برتری دارد. سناریوهای مختلفی با استفاده از بخش ساخت نقشه در اختیار شماست و اگر از تجربه بازی خسته شدید، می‌توانید سری به بخش آنلاین آن‌هم بزنید و در مسابقاتی 8 نفره، قدرت خود را با یک انسان واقعی محک بزنید. تابه‌حال بسته‌های الحاقی زیادی برای این بازی منتشرشده است و اگر از طرفداران سبک استراتژیک هستید پیشنهاد می‌کنیم تجربه این بازی را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. بازی‌های Sid Meier’s Civilization V و Age of Wonders Planetfall هم به شما پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Age of Wonders III با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.4 Ghz or AMD Athlon 64 X2 5000+ @2.6 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia 8800 / ATi Radeon HD 3870 with 512MB or Laptop integrated Intel HD 3000 with 3GB system ram
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible
Additional Notes:
Requires a 1024×768 screen resolution.
Requires an open IPv4 connection for online multiplayer.
A Triumph Account is required to use the game’s online services. The game’s single player and Hot Seat modes are fully playable using the guest account.
Please note that the Editor is Windows only.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 Ghz or AMD Phenom X4 9900 @ 2.6 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia Geforce 460 1GB or AMD Radeon HD 6850 1GB
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible
Additional Notes: A 1920×1080 screen resolution

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Age of Wonders III is a 4X turn-based strategy video game developed and published by Dutch developer Triumph Studios. It is the fourth game in the Age of Wonders series, following Age of Wonders, Age of Wonders II: The Wizard’s Throne and Age of Wonders: Shadow Magic released in 1999, 2002, and 2003 respectively. It was released on March 31, 2014 through digital distribution, as well as through retail in select territories for Microsoft Windows. A port to Linux and OS X was released on April 14, 2015.

The game is set in a high fantasy fictional setting, where players take the role of a leader to explore the world, interacting with other races and kingdoms, both diplomatically and through warfare while progressively expanding and managing their empire. It features a new graphics engine for the series, in addition to an updated soundtrack. The gameplay has also been updated, featuring a new role-playing style leader class based system and interchangeable choices of strategy and appearances for each playable race. It also supports online and local multiple player modes and a level editor along with a new story driven single player campaign mode.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.