تاخیر بازی Star Wars Outlwas
یحیی رحیمی

انتشار بازی Star Wars Outlaws به تاخیر افتاد

یحیی رحیمی 5 آبان 1402 بدون دیدگاه
82 بازدید

شرکت یوبی‌سافت در گزارش مالی جدید، انتشار دو بازی مهم را به تعویق انداخت. یکی از این بازی‌ها Skull and Bones است که هر سه ماه یک‌بار دچار تاخیر می‌شود. دیگر بازی اما اثری «بزرگ» عنوان شده که زمان انتشار آن به سال مالی 2024-2025 منتقل شد. شواهد نشان می‌دهد که این بازی همان Star Wars Outlaws است و این اثر در خوش‌بینانه‌ترین حالت در آوریل 2024 منتشر خواهد شد. زمان عرضه این بازی می‌تواند به 2025 هم منتقل شود.

طبق گزارش مالی جدید، اسکال اند بونز بار دیگر تاخیر خورده و این بار در سه‌ماهه پایانی سال مالی فعلی منتشر می‌شود. به عبارت دیگر بازی باید در بازه زمانی ژانویه تا مارس 2024 در دسترس قرار گیرد. بارها تاریخ انتشار و بازه زمانی اعلام شده و بار دیگر در گزارش مالی بعدی، تاریخ‌ها تغییر یافته است. به نظر می‌رسد که این بازی همچنان در مرحله تست و بررسی است و نسخه نهایی آن آماده نشده است. اسکال اند بونز یکی از طولانی‌ترین دوره‌های توسعه بازی را به خود دیده است و هزینه زیادی صرف تولید آن شده است.

ژورنالیست‌ها معتقدند که بازی دوم نیز Star War Outlaws است. اثری که تاریخ انتشار آن اعلام نشده است. یوبی‌سافت نوشته است که بازی بزرگ آنها به‌منظور اینکه ارزش آن به حداکثر برسد در سال مالی آینده منتشر خواهد شد. سؤال بزرگ آن است که چرا بازی جدید جنگ ستارگان باید تاخیر بخورد. به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت تاریخ انتشار را به دلیل نگرانی در مورد کیفیت اثر تغییر نداده است یا اینکه توسعه‌دهنده نیازمند زمان بیشتر است. دلیل تاخیر انتشار، متعادل‌سازی درآمد است.

تاخیر بازی Star Wars Outlwasتاخیر بازی Star Wars Outlaws

به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت از آمار و ارقام مالی امسال رضایت دارد و تصمیم گرفته برای افزایش درآمد سال آینده و افزایش ارزش سهام، انتشار بازی Star Wars Outlaws را تا سال آینده به تاخیر بیندازد. در صورتی که بازی در ماه فوریه یا مارس هم منتشر شود، هنوز با روز جنگ ستارگان در ماه مه هم‌خوانی دارد. شرکت دیزنی مدتی پیش اعلام کرد که به دنبال انتشار حداقل یک بازی تراز اول این مجموعه در هرسال است و این نشان می‌دهد که یوبی‌سافت باید بازی را در سال 2024 منتشر کند.

بازی جنگ ستارگان آوتلاز اولین اثر جهان‌باز این مجموعه بازی مشهور است. بازی‌کنان کنترل شخصی جدیدی به نام Kay Vess را به دست می‌گیرند و کهکشان را در عصر خطرناکی جستجو خواهند کرد. بازی‌کنان باید انتظار سرقت‌های بزرگ را داشته باشند و به نظر می‌رسد که با یکی از موردانتظارترین آثار سال آینده روبه‌رو هستیم.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.