دانلود بازی The Sisters 2 Road to Fame برای PC
دانلود بازی The Sisters 2 Road to Fame برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Sisters 2 Road to Fame برای PC

پارسی گیم 27 مهر 1402 بدون دیدگاه
720 بازدید

دانلود بازی The Sisters 2 Road to Fame برای کامپیوتر

The Sisters 2 Road to Fame دنباله مورد انتظار بازی موفق The Sisters Party of the Year است. این بازی با سرگرمی و لذت دوبرابر نسبت به بازی اول ساخته شده، زیرا شخصیت‌های دوست داشتنی ما برای شروع یک ماجراجویی کاملاً جدید بازمی‌گردند. این بار، همه چیز مربوط به شهرت و افتخار در دنیای رسانه‌های اجتماعی است. برای پیوستن به خواهران در سفرشان آماده شوید تا به محبوب‌ترین اینفلوئنسرهای شهر تبدیل شوید. شما برای تبدیل شدن به ستاره‌های شبکه اجتماعی باید کلی فعالیت جالب و متنوع انجام دهید که شامل حل پازل‌ها، انجام مأموریت‌ها، ماجراجویی و آشنا شدن با سایر شخصیت‌های شهر خواهد بود.

داستان با اهدای تبلت به شما و خواهرتان شروع می‌شود تا موفقیت‌های تحصیلی‌تان را جشن بگیرید. با این حال، خواهر شما یک برنامه منحصر به فرد دارد. او هدف خود را تسخیر دنیای رسانه‌های اجتماعی و پیشی گرفتن از حساب کاربری شما گذاشته است. زمان شروع یک ماجراجویی جدید، تلاش برای شهرت و ثروت در جدیدترین شبکه اجتماعی پرطرف‌دار رسیده است. The Sisters 2 Road to Fame بر اساس موفقیت نسخه قبلی خود ساخته شده و ویژگی‌های جدید و هیجان انگیزی را ارائه می‌دهد. شما پروفایل اینفلوئنسر خود را ایجاد، شخصی سازی و مدیریت می‌کنید و با پیشرفت، فالوورها و لایک‌های زیادی را به دست خواهید آورد.

برای صعود به اوج، در یک مسابقه دیوانه کننده برای دنبال کنندگان رقابت خواهید کرد. با 24 سوپر اینفلوئنسر در شهر در حالت ماجراجویی روبرو شوید که هر کدام چالش‌ها و وظایف منحصر به فردی را برای تکمیل ارائه می‌دهند. از 24 مینی گیم جدید لذت ببرید که هر کدام سرگرم‌کننده‌تر و رقابتی‌تر از قبل هستند. در بازی‌هایی مانند پرتاب توپ، بازی لیزری، غواصی و آشپزی عجیب و غریب شرکت کنید تا نمرات بالا را به دست بیاورید. با انجام مأموریت‌ها کارت‌های هدیه جمع‌آوری کنید و آیتم‌های شیک را باز کنید تا شخصیت خواهرتان را شخصی‌سازی کنید و او را به جذاب‌ترین و محبوب‌ترین ستاره شبه اجتماعی درون شهر تبدیل کنید.

دوستان و خانواده خود را در چهار حالت چند نفره مختلف به چالش بکشید. در رقابت دوستانه با چالش‌ها شرکت کنید، به نوبت مینی گیم‌های مورد علاقه‌تان را در سراسر جهان انتخاب کنید، مهارت‌های خود را در حالت مسابقات ثابت کنید یا در حالت سریع و نفس گیر شرکت کنید. به عنوان Marine یا Wendy بازی کنید و در حالی که به طور بی پایان بازی را دوباره مرور می‌کنید، سعی کنید قفل پایان مخفی را باز کنید. دنیای رنگارنگ و پر جنب و جوش این بازی زیباتر از نسخه اول بوده دنباله و مکان‌های جدید برای کاوش در شهر نیز وجود دارد. این بازی دارای سبک هنری جذاب و یک موسیقی متن لذت بخش و گوش نواز نیز هست.

The Sisters 2 Road to Fame یک بازی در دسترس و لذت بخش است که ترکیبی منحصر به فرد از برنامه ریزی، ماجراجویی و داستان سرایی شخصیت محور را ارائه می‌دهد. این بازی با گیم پلی جذاب و شخصیت‌های قابل درک خود، یک انتخاب ایده آل برای بازیکنان در هر سنی است که به دنبال تجربه بازی سرگرم کننده و دلچسب هستند. این بازی هرج و مرج و ماجراجویی را دوبرابر از نسخه قبلی خود کرده و ویژگی‌های را درون خود جای داده که می‌تواند طرف‌داران قدیمی را به وجد بیاورد؛ بنابراین، آماده شوید، به خواهران در سفر و مأموریت حماسی خود بپیوندید و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌ها درون شهر خود شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rescue Team Magnetic Storm و Cult of the Lamb Heretic Pack را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Sisters 2 Road to Fame برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 64-bit
Processor: Intel i5, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 580
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit or later
Processor: Intel Core i7 5th gen
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce RTX 1060
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The story begins when you and your favorite sister are gifted a tablet to reward your good grades. Your sister immediately creates an account on a trendy social network, not only to share her adventures with her best friends, but also for something else. As your beloved yet mischievous sister, she wants to surpass the fame of your own account to become the new popular influencer in town! Our favorite Sisters will have to compete in a frenzied race for followers! After “The Sisters – Party of the year”, discover a brand-new story inspired by the bubbly and colorful universe of the successful comic series “The Sisters”, where creative ideas come as fast as silly ones!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.