دانلود بازی Rescue Team Magnetic Storm برای PC
دانلود بازی Rescue Team Magnetic Storm برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rescue Team Magnetic Storm برای PC

پارسی گیم 16 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
2,001 بازدید

دانلود بازی Rescue Team Magnetic Storm برای کامپیوتر

بازی‌های مدیریتی و استراتژیک از آن دسته ژانرهایی هستند که می‌توانند ساعت‌ها گیمر را درگیر اتفاقات جذاب خود کرده و به هیچ وجه خسته کننده نشوند. این آثار حلقه تکرارشونده گیم پلی ای دارند که باری گذراندن وقت و تکرار زیاد طراحی شده است. Rescue Team Magnetic Storm نیز یکی از جذاب‌ترین آثار این سبک در طی سال‌های اخیر است. در جریان گیم پلی بازی Rescue Team Magnetic Storm، شما جهان خود را در خطر می‌بینید، اما این بار توسط بلایای طبیعی بی سابقه ناشی از فعالیت شدید خورشیدی. همان‌طور که در یک شهر پر هرج و مرج حرکت می‌کنید، به عنوان راهنمای تیمی از امدادگران که وظیفه بازگرداندن نظم و کمک به افراد نیازمند را دارند، بازی می‌کنید. این بازی کلی فعالیت درگیرکننده درون خود خواهد داشت.

با ارائه چالش‌های جدید در هر مرحله، شما باید سیستم‌های الکتریکی را تعمیر کنید، افراد حبس شده یا به دام افتاده را نجات دهید و منابع حیاتی را جمع‌آوری کنید و در عین حال از خطرات خطرناکی مانند آب برق‌گرفتگی و گدازه در حال جوش اجتناب کنید. در طول راه، با شهروندانی که از انواع مشکلات سلامتی ناشی از طوفان‌های مغناطیسی رنج می‌برند، مواجه می‌شوید و با حیوانات وحشی مواجه می‌شوید که به دلیل اختلال در سیستم عصبی‌شان سرگردان شده‌اند. این بازی در کنار گرافیک کارتونی بسیار بامزه و جذابش، حرف‌های اجتماعی مختلفی برای گفتن دارد و از این جهت با بسیاری از بازی‌های مدیریتی و استراتژیک دیگر درون بازار متفاوت است. تجربه Rescue Team Magnetic Storm به عاشقان آثار مدیریتی و سرگرم کننده شدیداً توصیه می‌شود.

بازی Rescue Team Magnetic Storm عنوانی در سبک مدیریتی و استراتژیک است. این بازی علاوه بر گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک جذابش، پیام‌های محیط زیستی و اجتماعی زیادی داشته و شما را درگیر اتفاقات بسیار نزدیک به دنیای واقعی می‌کند. از این جهت می‌توان این بازی را به دوست داران محیط زیست و گیمرهای مختلفی در دنیا توصیه کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Flooded و Captain of Industry را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rescue Team Magnetic Storm برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: 2 GHz processor
Memory: 2 MB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Rescue Team: Magnetic Storm, you find your world in danger once again, but this time by unprecedented natural disasters caused by intense solar activity. As you navigate through a city in chaos, you’ll act as the guiding hand for a team of rescue workers tasked with restoring order and helping the people in need.
With each level presenting new challenges, you must repair electrical systems, rescue stranded or trapped people, and gather crucial resources while avoiding dangerous hazards such as electrified water and boiling lava. Along the way, you’ll encounter panicked citizens suffering from a variety of health issues caused by the magnetic storms and encounter wild animals disoriented by the disturbances to their nervous systems.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.