یحیی رحیمی

تاریخ انتشار و جزئیات کامل NBA 2K19 با حضور LeBron James در کاور بازی اعلام شد

یحیی رحیمی 16 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,103 بازدید

امروز گمانه‌زنی در مورد تاریخ انتشار بازی NBA 2K19 بالا گرفت و بسیاری از منابع خبر از انتشار جهانی این بازی در تاریخ 11 سپتامبر دادند. بعدازآن بود که خود 2K Games با تائید شایعات بیان‌شده، کاوری از بازی را منتشر کرد که حضور Lebron James را نشان می‌دهد و البته روزهای خوب و خوشحال او را. گفته می‌شود که 2K Games با انتشار NBA 2K19، 20 سالگی این بازی را جشن خواهد گرفت و به این منظور می‌توانید 4 روز قبل از انتشار رسمی، یعنی در تاریخ 7 سپتامبر این بازی را دریافت کنید.


در زیر می‌توانید تصویر منتشرشده را مشاهده کنید که نشان از فروش پیش از عرضه بازی در تاریخ 7 سپتامبر و همچنین انتشار رسمی 11 سپتامبر دارد؛ اما تصویر منتشرشده کمی عجیب است و در آن می‌توانید LeBron James را مشاهده کنید که به‌عنوان کاور و ستاره بازی در نظر گرفته شده است. هنوز چیزی در مورد قیمت‌گذاری نسخه 20 سالگی بازی نمی‌دانیم و تنها می‌دانیم که این نسخه از بازی 4 روز قبل از نسخه استاندارد منتشر خواهد شد.

7 سپتامبر جمعه است و افرادی که بازی را تهیه کنند، یک آخر هفته خوب را پشت سر خواهند گذاشت. به‌علاوه این‌ها گفته می‌شود که NBA 2K19 برای کنسول نینتندو Switch نیز منتشر خواهد شد. سال پیش بود که NBA 2K18 برای کنسول Switch پورت شد و کیفیت خوبی از بازی را شاهد نبودیم. امیدواریم که 2K این دفعه تلاش بیشتری به خرج دهد و کیفیت بهتری را روی این کنسول شاهد باشیم.

جزئیات نسخه پیش‌فروش بازی نیز منتشرشده است و در صورت خرید نسخه 20 سالگی بازی، 100,000 پول مجازی داخل بازی، 50,000 امتیاز بخش MyTeam و 20 پک MyTEAM برای ساخت بهترین تیم فانتزی خود در اختیار خواهید داشت. 5 تیم LeBron برای بخش MyCOURT و همچنین 25 جفت از کفش‌های نایکی LeBron را دریافت خواهید کرد. 2K Games بیان کرده است که NBA 2K19 تجربه واقعی از بسکتبال را ارائه خواهد کرد و تمام تلاشش را برای واقعی ساختن بازی و ایجاد فرهنگ بسکتبالی و همچنین شور و هیجان در بازی به کار خواهد گرفت.

منبع: USgamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.