دانلود بازی Cricket 24 برای PC
دانلود بازی Cricket 24 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cricket 24 برای PC

پارسی گیم 20 مهر 1402 2 دیدگاه
1,915 بازدید

دانلود بازی Cricket 24 برای کامپیوتر

Cricket 24 جدیدترین و جامع‌ترین افزودنی به دنیای بازی‌های ویدئویی کریکت است که نشان دهنده یک دهه پیشرفت در این سبک است. این بازی قول ارائه یک تجربه کریکت همه‌جانبه و معتبر را می دهد که هرگز قبلاً نمونه‌اش وجود نداشته است. با لایسنس‌های رسمی، مجموعه‌ای از تیم‌های بین‌المللی و فهرست گسترده‌ای از ویژگی‌ها، Cricket 24 قرار است نحوه تجربه بازی حماسی و کلاسیک کریکت را در کنسول‌های بازی یا رایانه‌های شخصی‌شان دوباره تعریف کند. با دانلود این اثر هنری، دنیای کریکت در نوک انگشتان شما قرار خواهد داشت و می‌توانید حالت‌های گوناگون و اعتیادآور این بازی را با دوستان خود نیز تجربه کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته Cricket 24 شامل تیم‌هایی از سراسر جهان است که کشورهای بزرگ کریکت مانند استرالیا، انگلیس، هند غربی، نیوزلند، ایرلند و غیره را پوشش می دهد. برای اولین بار، این بازی همچنین دارای تیم‌های حرفه‌ای هندی T20 است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به دنیای هیجان‌انگیز لیگ برتر هند (IPL) شیرجه بزنند. علاوه بر تیم‌های متنوع، این بازی دارای بیش از 50 استادیوم رسمی با جزئیات دقیق است که پس‌زمینه‌ای معتبر برای ماجراجویی‌های کریکت شما فراهم می‌کند. شما ساعت‌های زیادی را صرف شکل دادن تیم خود، انتخاب و آزمایش بازیکنان و انجام مسابقات سرگرم کننده در سراسر دنیا خواهید پرداخت.

Cricket 24 نمادین‌ترین رقابت‌های کریکت را با صحنه‌های دقیقی که بازیکنان را در شدت نبرد بین استرالیا و انگلیس غرق کرده، زنده می‌کند. هیجان تور The Ashes را با کنفرانس‌های مطبوعاتی، جلسات تمرین تیمی و گزارش‌های منحصر به فرد تجربه کنید که غوطه‌ورشدن شما را در این مسابقه افسانه‌ای کریکتینگ افزایش می دهد. چه بخواهید به صورت تک نفره بازی کنید یا کنترل استرالیا یا انگلیس را در دست بگیرید، Cricket 24 یک تجربه کامل از Ashes را ارائه می دهد. این بازی کاملّا کراس پلتفرم است و به شما امکان می دهد بدون توجه به پلتفرم مقصد خود به صورت آنلاین با دوستان و بهترین بازیکنان جهان رقابت کنید.

در حالت Career، می‌توانید سفر بازیکن خود را از یک بازیکن کریکت باشگاهی فروتن تا یک فوق ستاره بین‌المللی دنبال کنید. مهارت‌های خود را توسعه دهید، پایگاه هواداران خود را ایجاد کنید و تصمیمات مهمی بگیرید و سرنوشت حرفه کریکت را شکل دهید. فرقی نمی‌کند که بخواهید قهرمانی با فرم کوتاه شوید، روی کریکت آزمایشی تمرکز کنید یا هر دو فرمت را متعادل کنید، Cricket 24 به شما امکان کنترل مسیرتان را به سمت ستاره شدن کریکت می‌دهد. با به‌روزرسانی‌هایی که برای آینده وعده داده شده است، پتانسیل هیجان بیشتری برای بازی کریکت وجود دارد. این بازی تجربه‌ای به‌یادماندنی و ارزشمند را در خود دارد.

این بازی دارای بیش از 300 بازیکن با تصویربرداری های دقیق و کامل است که تضمین می‌کند بازیکنان و تیم ها به طور صادقانه در دنیای مجازی بازسازی می شوند. شما می‌توانید در مسابقات مهمی مانند The Ashes، KFC BBL، Weber WBBL، The Hundred، لیگ برتر کارائیب و غیره شرکت کنید. گنجاندن مجوزهای رسمی سطحی از اصالت را اضافه می‌کند که قبلاً در بازی‌های ویدئویی کریکت دیده نشده بود. Cricket 24 یک تجربه جامع و معتبر از بازی کریکت را ارائه می‌کند، که از بهترین های بازار است. علاقه مندان به کریکت و طرفداران بازی به طور یکسان ساعت ها سرگرمی در دنیای Cricket 24 خواهند داشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cricket 22 و Cricket 19 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cricket 24 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or Windows 11
Processor: Intel i3 2100 (3.1 GHz) / AMD FX 6300 (3.5 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 (4 GB) / AMD Radeon R9 270 (4 GB)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 60 GB available space
Additional Notes: Though not required, SSD for storage is recommended.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or Windows 11
Processor: Intel i5 6600K (3.5 GHz) / AMD Ryzen 5 1600X (3.6 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti (6 GB) / AMD RX 5700XT (8 GB)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 60 GB available space
Additional Notes: Though not required, SSD for storage is recommended.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Cricket 24 is the culmination of a decade of Cricket video game development and includes teams from every corner of the globe. Players will be able to take on major cricket nations including Australia and England in the official Ashes, West Indies, New Zealand, Ireland and more, plus for the first time ever, professional Indian T20 teams, all set in over 50 detailed official stadiums. Cricket 24 is the most complete video game simulation of cricket seen to date.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 70.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    زید

    مهمان

    لطفا کرک شو هم بزارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Faieq

    مهمان

    ممنون از اضافه کردن بازی کرکت !

    پاسخ دهید