دانلود بازی Cricket 19 برای PC
دانلود بازی Cricket 19 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cricket 19 برای PC

پارسی گیم 18 مرداد 1398 1 دیدگاه
4,410 بازدید

دانلود بازی Cricket 19 برای کامپیوتر

کریکت ورزشی تیمی است که در زمین چمن بیضی‌شکلی انجام می‌شود و دو تیم 11 نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و دو تیم با چوبی که در دست دارند به توپ ضربه می‌زنند و رقابتی جدی در میان است. این ورزش در بیش از 100 کشور دنیا بازی می‌شود و بیشتر هندی‌ها به دلیل ماهیت انگلیسی آن علاقه‌مند به بازی هستند.  استودیو Big Ant Studios مدت‌هاست که حق ساخت سری بازی Cricket را در دست دارد و حالا این کمپانی در همکاری با استودیو Maximum Games نسخه جدید بازی به نام Cricket 19 را روانه بازار کرده است و بار دیگر هیجان را به کنسول‌های بازی برگردانده است.

به‌جرئت می‌توان گفت که بازی Cricket 19 نزدیک‌ترین بازی به واقعیت این ورزش جذاب است و با جلوه‌های بصری ویژه و دوربینی که دقیقاً مشابه مسابقات اصلی است، به‌خوبی توانسته نیاز طرفداران را برطرف کند. هوش مصنوعی بازی فوق‌العاده پیشرفت کرده است و اگر بخش تک‌نفره موردعلاقه شماست، قطعاً تفاوت را حس خواهید کرد. دویدن به دور زمین حالا هیجان‌انگیزتر شده است و گرفتن امتیاز فوق‌العاده کار سختی است. بخش Career نیز دستخوش تغییرات کلی شده است و حالا جذاب‌تر از قبل می‌توانید تیم خود را در لیگ و مسابقات خارجی و داخلی هدایت کنید. این تنها تیم مردان نیستند که در بازی حاضر هستند و بلکه زنان نیز از بخش‌های اصلی بازی هستند.

Cricket 19 تا توانسته بازیکنانی واقعی را گنجانده است اما ممکن است یک سری اسامی و بازیکنان اشتباه باشند و دلیل آن نیز عدم خرید لایسنس همه تیم‌هاست. سیستم کنترل بازی فوق‌العاده است و کافی است یک‌بار توپ حریف را با چوب محکم خود دور کنید و شروع به دویدن کنید و می‌بینید که بازی چقدر به واقعیت نزدیک است. مسابقات مختلفی وجود دارند و جالب است که می‌توانید یک بازی را وسط کار ذخیره کنید و بعداً دوباره برای انجام آن بازگردید و جای خالی این ویژگی فوق‌العاده در سری FIFA حس می‌شود. اگر حتی به قوانین بازی نیز آگاه نیستید، می‌توانید آموزش‌های بازی را انجام دهید و سپس با دست‌پر وارد مسابقات شوید.

Cricket 19 به‌خوبی توانسته نیاز یک طرفدار به بازی ورزشی درزمینهٔ کریکت را رفع کند و معجونی خوش طمع از گیم پلی و مسابقات جذاب را ارائه داده است. فوتبال تنها ورزشی نیست که در دنیا طرفدار دارد و کریکت نیز طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. اگر از طرفداران این ورزش خاص هستید، تجربه این بازی را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Cricket 19 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (x64) or higher
Processor: Intel Core i3-3210 / AMD Athlon II X4 555
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon HD 6670 or NVIDIA Geforce GT710 with Min 2GB Memory
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: Controller Required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (x64)
Processor: Intel Core i5-4200 / AMD Phenom II X4 970
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 390X or NVIDIA GeForce GTX 970 with minimum 2GB Memory
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: Controller Required

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Emerge from the cosmic dark age of a fallen galactic empire to build a new future for your people. Age of Wonders: Planetfall is the new strategy game from Triumph Studios, creators of the critically acclaimed Age of Wonders series, bringing all the exciting tactical turn-based combat and in-depth empire building of its predecessors to space in an all-new, sci-fi setting.

Build your empire with one of six unique factions, ranging from the militant Vanguard to the dinosaur-riding Amazons and the cyborg-zombies of the Assembly. Progress through each faction’s missions using your wits, military strength and diplomacy, exploring planetary ruins and encountering other survivors as you unravel the history of a shattered civilization. Fight, build, negotiate and technologically advance your way to utopia in a deep single player campaign, on random skirmish maps, and against friends in multiplayer.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    زید

    مهمان

    بازی عالیه پیشنهاد میکنم

    پاسخ دهید