یحیی رحیمی

تمرکز اصلی بازی Fallout 76 روی بخش داستانی خواهد بود

یحیی رحیمی 14 خرداد 1397 بدون دیدگاه
644 بازدید

Fallout 76 چند روز پیش معرفی شد و بعدازآن بود که گمانه‌زنی‌های زیادی را پیرامون خود راه انداخت و معرفی آن واکنش‌های زیادی پیرامون این بازی در اینترنت به راه انداخت. از زمانی که بازی معرفی‌شده است، گزارش‌های زیادی در مورد Fallout 76 و تمرکز آنلاین منتشر شده است و حتی بسیاری آن را به Rust تشبیه کرده‌اند. این کار واکنش‌های منفی زیادی به همراه داشت و اولین فردی که خبر وجود این بازی را منتشر کرده بود، اصلاحیه‌ای در مورد خبر خود منتشر کرده است.

این فرد یکی از نویسندگان Kotaku است و در شبکه اجتماعی Reddit بیان کرده است که باوجود بخش آنلاین، تمرکز اصلی روی بخش داستانی و خطی است و مردم نباید آن را دست‌کم بگیرند و ناامید شوند زیرا که با بقیه بازی‌های این سری تفاوت دارد. او در این مورد بیان کرده است که:

من خشم و تعجب زیادی را در زیر پست خود دیدم و می‌خواهم چندین نکته درباره آن بیان کنم. نکته اول آنکه بعد از انتشار پست خودم، از چندین منبع شنیدم که Fallout 76 آنلاین است. اگر هنوز هم این موضوع را رد می‌کنید می‌توانید تا 10 ژوئن صبر کنید و خودتان ببینید. دوم اینکه من در مورد این بازی خیلی خوش‌بینم. چیزی که می‌شنوم آن است که بازی بسیار باحال است و این بازی نیز همانند بقیه‌ی عنوان‌های Bethesda روی داستان تمرکز خواهد کرد. احتمالش هست که بخش Multiplayer وجود داشته باشد اما این بازی هنوز هم Fallout است. دوست ندارم از آن طرفداری کنم اما نمی‌خواهم که کاربران هرروز در ردیت بیان کنند که این بازی همانند سه نسخه قبلی نیست.

البته که تا زمان انتشار گزارش اصلی نباید چنین حرف‌هایی را در مورد Fallout 76 قبول کنیم و البته که Schreier یک منبع بسیار معتبر است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد. این اطلاعات درست به نظر می‌رسند اما هنوز توسط خود استدیو تائید نشده‌اند. تنها یک هفته با E3 فاصله‌داریم و تا آن زمان همه‌چیز مشخص خواهد شد. Bethesda کنفرانس بزرگی راه انداخته است و برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا آن زمان منتظر باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.