دانلود بازی eFootball 2024
مرتضی بحرینی

دانلود بازی eFootball 2024 برای اندروید

مرتضی بحرینی 30 فروردین 1403 بدون دیدگاه
1,515 بازدید

دانلود بازی eFootball 2024 برای اندروید

eFootball 2024 جدید نسخه در فرنچایز افسانه‌ای بازی‌های فوتبال است که قبلاً با نام PES شناخته می‌شد. این یک تجربه فوتبال هیجان انگیز و همه‌جانبه را برای طرف‌داران باتجربه و تازه واردان ارائه می‌دهد. eFootball 2024 با تمرکز بر ایجاد تیم رؤیایی شما، جذب بازیکنان فوق ستاره و شرکت در مسابقات مختلف، هیجان و فرصت‌های بی پایانی را برای علاقه‌مندان به فوتبال فراهم می‌کند. این بازی هم که همانند نسخه‌های پیشین به دست کمپانی KONAMI توسعه یافته، نسخه موبایلی خارق‌العاده را ارائه می‌کند که از نظر کیفیت و بهبودهای بصری، دست کمی از نسخه‌های کنسولی نداشته و یک انقلاب بزرگ محسوب می‌شود. یکی از جنبه‌های اصلی eFootball 2024 توانایی ایجاد تیمی افسانه‌ای برای خود از ابتدا است. شما می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از قدرت‌های فوتبال اروپا مانند بارسلونا، منچستریونایتد، اف سی بایرن مونیخ، آث میلان، اینتر میلان و همچنین تیم‌های ملی و تیم‌های باشگاهی از آمریکای جنوبی، جی لیگ و سایر بخش‌های جهان یکی را انتخاب کنید. تیم خود را با جدیدترین نوارها و نمادها شخصی سازی کنید تا منحصراً متعلق به شما باشد. پس از جمع آوری تیم خود، وقت آن است که با جذب بازیکنان، آن را بیشتر تقویت کنید. این فعالیت‌ها بدون شک ده‌ها ساعت سرگرمی خالص را برای عاشقان ورزش فوتبال واقعی در سراسر دنیا آماده کرده است.

ویژگی قرارداد بستن با بازیکنان به شما امکان می‌دهد افراد برجسته از مسابقات واقعی، ستاره‌های لیگ‌های برجسته و فوتبالیست‌های افسانه‌ای را در تیم خود قرار دهید. بازیکنان مورد علاقه خود را از میان مجموعه وسیعی انتخاب کنید. از توابع مرتب سازی و فیلتر کردن برای یافتن موارد اضافه شده عالی برای تیم خود استفاده کنید. مدیرانی را با توانایی‌های مربیگری متفاوت امضا کنید تا تاکتیک‌های تیم شما را مطابق میل شما تنظیم کنند. هنگامی که تیم رؤیایی شما آماده شد، وقت آن است که وارد زمین شوید.  در رویدادهای مرتبط با تقویم فوتبال در دنیای واقعی شرکت کنید، از جمله رویدادهای مبتدی دوستانه و چالش‌ها در برابر تیم‌های لیگ برتر. تیمی متناسب با موضوع رویداد بسازید و با تیم‌های هوش مصنوعی رقابت کنید. با استفاده از ویژگی Friend Match، دوستان خود را به مسابقات رو در رو دعوت کنید. شما همچنین می‌توانید با دوستان خود برای مسابقات شدید 3 در مقابل 3 همکاری کنید. رنگ واقعی تیم خود را به نمایش بگذارید و با هم از فعالیت‌های فوتبال داغ لذت ببرید. در eFootball™ 2024، توسعه بازیکن نقش مهمی ایفا می‌کند. بسته به نوع آنها، بازیکنان قراردادی را می‌توان بیشتر بهبود بخشید. بازیکنان خود را با شرکت در مسابقات و استفاده از برنامه‌های آموزشی فشرده که به عنوان جوایز رویداد به دست آورده‌اید، ارتقا دهید و تیمی افسانه‌ای بسازید.

ویژگی‌های بازی eFootball 2024

  1. ساخت یک تیم بزرگ و حماسی
  2. خریدن بازیکنان برای تیم خود
  3. حالت‌های مسابقه بسیار زیاد
  4. امکان ارتقا دادن بازیکنان خود
  5. به‌روزرسانی‌های متعدد و عالی
  6. سیستم مورد نیاز قابل قبول

eFootball 2024 یک تجربه بازی فوتبال جامع و همه‌جانبه را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تیم رؤیایی خود را بسازید، سفارشی کنید و با آن رقابت کنید. با به‌روزرسانی‌های مداوم و تعهد به بهبود، این یک انتخاب عالی برای طرف‌داران فوتبال است که به دنبال تجربه‌ای جذاب و در حال تکامل از این ژانر هستند. این بازی متعهد است که به‌روزرسانی‌های مداوم از جمله ویژگی‌های جدید، حالت‌ها، رویدادها و بهبودهای گیم‌پلی را برای بازیکنان فراهم کند. برای لذت بردن از بازی eFootball 2024، تقریباً به 2.4 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای دانلود اولیه و همچنین اتصال همیشگی به اینترنت نیاز دارید.

بازی eFootball 2024 هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های EA SPORTS FC MOBILE 24 و Soccer Manager 2024 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی eFootball 2024 برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

eFootball 2024
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Konami
  • سبک : ورزشی
  • نسخه : v8.5.0
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 10+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 2.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.8 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 7.0 و بالاتر

ARM : قابل نصب برروی همه دستگاه ها
ARM64 : قابل نصب فقط برروی دستگاه های 64 بیتی (aarch64) با سی پی یو arm64 – بیشتر بازی‌های امروزی
x86 : قابل نصب برروی شبیه ساز های اندروید مثل bluestacks و memu – منصوخ شده

طریقه نصب بازی های بدون دیتا :

  1. فایل apk بازی را دانلود نمایید.
  2. آن را روی گوشی خود نصب کنید.
  3. بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

طریقه نصب بازی های دیتادار :

  1. فایل Apk را دریافت و نصب نمایید اما اجرا نکنید.
  2. فایل دیتا بازی را که با فرمت Zip یا RAR دانلود کرده ای را به کمک نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید. به یک پوشه دست خواهید یافت. پوشه به دست آمده را به مسیر Android / Obb در بخش فایل منیجر گوشی خود منتقل کنید
  3. بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

طریقه نصب بازی های تک فایل با فرمت Zip یا Xapk یا APKs :

  1. فایل zip یا xapk را دریافت کنید.
  2. برنامه Split-APKs-Installer را دانلود و نصب نمایید و سپس اجرا کنید.
  3. در صفحه اصلی برنامه گزینه Install APKs رو انتخاب کنید و سپس گزینه Internal file picker را انتخاب کنید.
  4. در صفحه جدید باید فایل zip یا xapk را انتخاب کنید تا برنامه آن را برای شما نصب کند.
  5. بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

نکته : در صورتی که بازی شما در لودینگ گیر کرد، نیاز به برنامه گذر از تحریم های اینترنتی دارید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.