دانلود بازی The Lamplighters League برای PC
دانلود بازی The Lamplighters League برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Lamplighters League برای PC

پارسی گیم 15 مهر 1402 2 دیدگاه
4,385 بازدید

دانلود بازی The Lamplighters League برای کامپیوتر

در دنیایی که بین علاقه‌مندان به استراتژیک‌های تاکتیکی زمان واقعی و نوبتی اختلاف افتاده است، The Lamplighters League به عنوان یک بازی منحصر به فرد و جاه‌طلبانه ظاهر می‌شود و هدف آن پر کردن شکاف بین این دو سبک است. این بازی که در یک ماجراجویی خیالی در دهه 1930 می‌گذرد، ترکیبی پویا از حرکات مخفیانه در زمان واقعی را به بازیکنان ارائه می‌دهد که یادآور Commandos و Shadow Tactics و استراتژی نوبتی شبیه به XCOM است. The Lamplighters League که توسط The Bearded Ladies، معروف به خلق Mutant Year Zero ساخته شده، این رویکرد متفاوت را برای اولین بار ایجاد می‌کند.

در جریان گیم پلی The Lamplighters League همه چیز در مورد تطبیق پذیری تاکتیکی است. بازیکنان باید بین گیم پلی زمان واقعی و نوبتی به طور یکپارچه جابه‌جا شوند و استراتژی‌های خود را با توجه به شرایط تطبیق دهند. مأموریت‌ها معمولاً در حالت مخفی کاری شروع می‌شوند، جایی که شما تیمی متشکل از سه (و گاهی چهار) نیروی تخصصی را کنترل می‌کنید که هر کدام به یکی از سه کلاس مجزا تعلق دارند. همان‌طور که بازیکنان در طول جریان داستان این بازی پیشرفت می‌کنند، روایت غنی‌اش را کشف می‌کنند، در گفتگوهای بین مأموریت‌ها شرکت کرده و در مورد پیشینه و انگیزه‌های شخصیت‌های خود اطلاعات می‌گیرند.

The Lamplighters League دارای شخصیت‌های متنوعی است که هر کدام مهارت‌ها، سلاح‌ها، توانایی‌های ویژه و پاداش‌های خاص خود را دارند. به جای انواع شخصیت‌های نظامی معمولی، کاراکترهای این بازی همگی جنایت‌کارانی هستند که برای پیشنهادهای شغلی پرسود به شخصیتی مرموز به نام لاک روی می‌آورند. لاک، آخرین عضو بازمانده از سازمان، این افراد بدکار را به خدمت می‌گیرد تا نقشه‌های شرورانی که در تلاش برای تصرف یک برج و تسخیر جهان هستند را خنثی کند. تنوع شخصیتی غنی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سبک‌ها و استراتژی‌های مختلف بازی را تجربه کنند و هر دست از بازی کاملاً منحصر به فرد باشد.

سیستم مبارزه نوبتی بازی عمیق و جذاب است، زیرا هر شخصیت برای زنده ماندن به مهارت‌های رفقای خود متکی است. بازیکنان باید به دقت بین نبردهای دوربرد و کوتاه‌برد تعادل برقرار کنند، زیرا برخی از شخصیت‌ها در نبرد مستقیم و فیزیکی تخصص دارند در حالی که برخی دیگر با سلاح گرم برتری می‌یابند. این بازی از سیستم دو اقدام در هر نوبت XCOM استفاده می‌کند که امکان تصمیم گیری انعطاف پذیر و استراتژیک را فراهم می‌کند. حملات لزوماً به نوبت شما پایان نمی‌دهند، و شخصیت‌ها می‌توانند قبل از حمله دشمن، نوبت یا واکنش‌های دفاعی خود را افزایش دهند. پس بدون شک با شاهکاری مدرن و انقلابی طرف خواهیم بود.

The Lamplighters League، با تلفیقی جاه‌طلبانه از استراتژی تاکتیکی زمان واقعی و نوبتی، یک تجربه بازی جذاب و متنوع را ارائه می‌دهد. این بازی بازیکنان را با یک گروه رنگارنگ از شخصیت‌ها در دنیایی با الهام از دهه 1930 آشنا می‌کند، جایی که داستان سرایی و رفاقت می‌درخشد. در حالی که عمق تاکتیکی و استراتژی بازی قابل ستایش است، ممکن است پیچیدگی‌اش برای برخی چالش برانگیز باشد. با این وجود، برای کسانی که به دنبال کشف ترکیبی منحصربه‌فرد از سبک‌های گیم‌پلی و لذت بردن از روایتی غنی هستند، The Lamplighters League یک انتخاب قانع‌کننده در دنیای بزرگ بازی‌های استراتژیک تاکتیکی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crimson Tactics The Rise of The White Banner و Jagged Alliance 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Lamplighters League برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 Bit
Processor: Intel® Core™ i5-3570K or AMD® Ryzen™ 3 2300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD® Radeon™ R9 380 (4GB) or Nvidia® GeForce™ GTX 950 (2GB)
Storage: 16 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 Bit or Windows® 11
Processor: Intel® Core™ i5-8600K or AMD® Ryzen™ 5 3600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 1660 Ti (6GB) or AMD® Radeon™ RX 5600 XT (6GB)
Storage: 16 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Sneak, steal, and shoot your way through a world of pulp adventure in The Lamplighters League! Globetrot across a variety of exciting locales around the world and outwit your enemies in strategic turn-based combat – and, if you play your cards right, you might just save the world.
Harebrained Schemes, the creators of The Shadowrun Trilogy and BATTLETECH, bring you an all-new world set in an alternate 1930s, where a tyrannical cult called the Banished Court stands on the cusp of world domination. For millennia, all that stood between this sinister cabal and their plans were a band of heroic scholars known as the Lamplighters League.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    rza.f

    مهمان

    bazi offline hastesh ya online ?

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به rza.f

      پشتیبانی

      سلام
      افلاین و کرک شده