دانلود بازی Moonstone Island برای PC
دانلود بازی Moonstone Island برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Moonstone Island برای PC

پارسی گیم 6 مهر 1402 بدون دیدگاه
2,030 بازدید

دانلود بازی Moonstone Island برای کامپیوتر

Moonstone Island یک بازی مسحورکننده و اعتیادآور است که به طور یکپارچه عناصر جمع آوری موجودات فانتزی، شبیه سازی زندگی و نبردهای مبتنی بر کارت را ترکیب می‌کند. این بازی که در یک جهان باز جذاب متشکل از 100 جزیره شناور قرار دارد، تجربه‌ای غنی و متنوع از گیم‌های رنگارنگ را به بازیکنان ارائه می‌دهد. در بازی، بازیکنان یک سفر کیمیاگری ویژه را آغاز می‌کنند که از آن‌ها می‌خواهد تا با پیروی از سنت قدیمی روستای خود به جزیره‌ای در آسمان حرکت کنند. به عنوان یک کیمیاگر نوپا، باید مهارت‌های خود را در طول یک سال دور از خانه نشان دهید. برای کمک به شما در سفر خود، تیمی از ارواح، مجموعه‌ای از معجون‌های جادویی و حمایت دوستان تازه یافته را خواهید داشت. این سفر صدها ساعت شما را درگیر می‌کند.

سفر در محیط‌های متنوع بازی و کاوش در 100 جزیره یکی از جنبه‌های اصلی Moonstone Island است. شما چندین حالت حمل و نقل در اختیار دارید، از جمله بالن، جارو پرنده و گلایدر که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. این شیوه‌های حمل و نقل به شما امکان می‌دهد به لبه‌های بیرونی جهان برسید، اسرار پنهان را کشف کنید و منابع ارزشمندی را جمع آوری کنید. با کمک دوستان، معابد باستانی، سیاه چال‌های ترسناک، و دنیاهای عجیب و غریب را کاوش می‌کنید و در عین حال راز تاریک جزیره را کشف می‌کنید. شما این فرصت را دارید که خانه خود را در هر یک از 100 جزیره ایجاد شده به صورت تصادفی بسازید و فضای شخصی و دنج خود را خلق کنید. اگر از بازی های شبیه ساز و آرامش بخش لذت می‌برید، این اثر زیبا را دانلود کنید.

Moonstone Island ترکیبی استادانه از ژانرهای مختلف است که تجربه‌ای غنی و متنوعی را ارائه می‌دهد که طیف وسیعی از ترجیحات بازیکنان را برآورده می‌کند. این بازی با استایل جذاب، گیم‌پلی بصری و مکانیک‌های اعتیادآور، عنوانی منحصر به فرد و فریبنده است. فرقی نمی‌کند به مزرعه می‌پردازید، با ارواح مبارزه کنید یا وارد ماجراجویی شوید، این بازی هوای شما را دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rune Factory 3 Special و One Lonely Outpost را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Moonstone Island برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-2300 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460 / Radeon HD 5850
DirectX: Version 12

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 7 2700X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 Ti / Radeon R9 280X
DirectX: Version 12

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Moonstone Island is a creature-collecting life-sim set in an open world with 100 islands to explore. Make friends, brew potions, collect Spirits, and test your strength in card-based encounters to complete your Alchemy training!
Following your village’s tradition, you must move to an island in the sky to complete your Alchemy training. Armed with a team of nature spirits, magical potions, and the support of your new friends, you’ll explore ancient temples, dangerous dungeons, and hostile biomes to uncover the dark secret of Moonstone Island.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.