دانلود بازی Rune Factory 3 Special برای PC
دانلود بازی Rune Factory 3 Special برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rune Factory 3 Special برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1402 بدون دیدگاه
899 بازدید

دانلود بازی Rune Factory 3 Special برای کامپیوتر

Rune Factory 3 Special بازیکنان را به سفری فراموش نشدنی دعوت می‌کند، جایی که به جای میکا، یک ماجراجوی جوان با رازی خارق‌العاده، قدم می‌گذارند. این بازی که برای نسل جدید بازسازی شده است، به طور یکپارچه عناصر نقش آفرینی و ژانرهای شبیه سازی زندگی را با هم ترکیب می‌کند و تجربه‌ای مسحورکننده را ارائه می‌دهد که به ریشه‌های سری بازمی گردد. در شهر فانتزی زیبا Sharance، بازیکنان نقش میکا را بر عهده می‌گیرند که شبیه سایر ساکنان نیست. میکا، یک قهرمان نیمه انسان، نیمه هیولا، دارای توانایی منحصر به فرد برای تبدیل شدن به یک هیولای حیوان مانند است. این قدرت غیرمعمول در تلاش وی برای آشتی دادن دشمنی دیرینه بین انسان‌ها و هیولاها نقش اساسی دارد. این سفر ساعت‌ها شما را درگیر خود خواهد کرد.

Rune Factory 3 Special در هسته خود دنیایی با بافت غنی را به بازیکنان ارائه می‌دهد که مملو از فعالیت‌های متنوع است. به عنوان قهرمان داستان، باید بین کشاورزی، مبارزه و تعاملات اجتماعی تعادل برقرار کنید. این تلفیقی از سبک‌های گیم‌پلی، عمق و تنوع را به تجربه می‌افزاید و آن را به یک اثر شایسته واقعی در ژانرهای نقش آفرینی و شبیه‌سازی زندگی تبدیل می‌کند. همان‌طور که در دنیای بازی جستجو می‌کنید، بلافاصله متوجه گرافیک بهبود یافته و مدل‌های شخصیت‌های سه بعدی بازطراحی شده خواهید شد. گیم پلی تعادلی هماهنگ بین آرامش زندگی مزرعه و هیجان مبارزه نقش آفرینی ایجاد می‌کند. هر اقدامی در بازی به پیشرفت شخصیت کمک می‌کند. خواه آشپزی یا ماهیگیری باشد، تجربه کسب خواهید کرد و مهارت‌های مختلف را ارتقا خواهید داد.

Rune Factory 3 Special عنوانی در سبک نقش آفرینی و مدیریتی است که نسخه بازسازی شده اثری کلاسیک به همین نام محسوب می‌شود. این بازی موفق شده تا حس و حال تجربه یک نقش آفرینی قدیمی را به بهترین شکل ممکن برای گیمرهای مدرن شبیه سازی کند. پس عاشقان این ژانر و سبک دست به کار شده و سریعاً آن را دانلود کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های WrestleQuest و Hammerwatch 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rune Factory 3 Special برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-1135G7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel Iris Xe Graphics
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-9300H
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1650Q
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Settle down in an idyllic fantasy town as a young adventurer with a monstrous secret in Rune Factory 3, remastered for a new generation. Features brand new to Rune Factory 3 Special include Newlywed Mode, standalone adventures unlocked after marriage to each of the game’s 11 eligible bachelorettes and a “Hell” difficulty level to challenge even veteran players! Whether it’s your first visit or you’re returning after a long time away, experience the unforgettable story of Rune Factory 3 with improved graphics and redesigned 3D character models.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.