دانلود بازی Baby Shark Sing and Swim Party برای PC
دانلود بازی Baby Shark Sing and Swim Party برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Baby Shark Sing and Swim Party برای PC

پارسی گیم 5 مهر 1402 بدون دیدگاه
844 بازدید

دانلود بازی Baby Shark Sing and Swim Party برای کامپیوتر

Baby Shark Sing and Swim Party یک بازی خانوادگی است که دنیای رنگارنگ و جذاب ویدئوی محبوب Baby Shark در یوتیوب را زنده می‌کند. Baby Shark با میلیاردها بازدید قلب میلیون‌ها کودک را در سراسر جهان تسخیر کرده است و اکنون آنها می‌توانند در یک تجربه بازی تعاملی به Baby, Mommy, Daddy, Grandma و Grandpa Shark بپیوندند. این بازی مجموعه‌ای سخاوتمندانه از 30 آهنگ Baby Shark را ارائه می‌دهد که بازیکنان را به آواز خواندن و شنا همراه با خانواده کوسه مورد علاقه خود دعوت می‌کند. همچنین 60 مرحله جذاب و رنگارنگ در بازی وجود دارد که تجربه تمام آن‌ها مدت‌ها طول می‌کشد. همچنین علاوه بر بازی اصلی، بازیکنان شاهد حضور آیتم‌های کلکسیونی و تصاویری زیبا برای جمع آوری خواهند بود.

این بازی چندین حالت را ارائه می‌دهد که حالت داستانی یکی از ویژگی‌های برجسته آن است. یکی از نکات عالی این بازی پشتیبانی آن از حداکثر چهار بازیکن است که آن را به یک تجربه فراگیر و لذت بخش برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند. والدین می‌توانند به عنوان مامان و بابا کوسه بازی کنند، در حالی که بچه‌ها می‌توانند نقش بچه کوسه را بازی کنند. سفارشی‌سازی لباس لایه‌ای از سرگرمی را اضافه می‌کند. از نظر بصری، بازی به طور صادقانه دنیای پر جنب و جوش و رنگارنگ Baby Shark را به تصویر می‌کشد که با شخصیت‌ها و رفتارهای دوبعدی آشنا کامل شده است. آهنگ‌ها مستقیماً از ویدئوهای YouTube و لیست‌های Spotify منتقل می‌شوند و تجربه‌ای معتبر را تضمین می‌کنند. پس به تمام بچه‌های دنیا، تجربه این بازی عالی و اعتیادآور را توصیه می‌کنیم.

Baby Shark Sing and Swim Party یک تجربه بازی سرگرم کننده و بصری جذاب را برای طرف‌داران پدیده Baby Shark ارائه می‌دهد. با مجموعه گسترده‌ای از آهنگ‌ها و حالت‌های مختلف بازی با دوستان و خانواده، این یک انتخاب ایده آل برای یک بازی گروهی است. کلی ترانه زیبا و سرگرم کننده در قالب 60 مرحله انتظار شما را می‌کشد. پس سریعاً آن را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kerbal Space Program و Overcooked! 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Baby Shark Sing and Swim Party برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 3 1200 /Intel Core i3-7100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 550 4GB / Nvidia GTX 950
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 5 2500X / Intel Core i5-8400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 580 / Nvidia GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Get ready Shark Family, we’re going on a rhythmic adventure in Baby Shark: Sing & Swim Party! Swim across the wide waters with Baby Shark, Mommy Shark, Daddy Shark, Grandma Shark, and Grandpa Shark to enjoy the Fin-tastic Festival. A spectacular festival where performers gather every year, from all over the sea to sing, dance, and rock! Road trips don’t have to be long and uneventful. They can be fun, engaging, and action-packed! Especially if you sing a song or two. Serenade your friends and family with your fin-omenal voice singing songs from original videos like Disco Sharks, Baby Mermaid Shark, Chumbala Cachumbala Skeleton Pirates, Shark Dance Party, and Baby Shark Dance, among others. Doo Doo Doo Doo Doo Doo!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.