دانلود بازی Thunder Ray برای PC
دانلود بازی Thunder Ray برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Thunder Ray برای PC

پارسی گیم 2 مهر 1402 بدون دیدگاه
2,510 بازدید

دانلود بازی Thunder Ray برای کامپیوتر

Thunder Ray یک بازی بوکس آرکید کلاسیک با ظاهری قدیمی است که الهامات واضحی از بازی نمادین Mike Tyson’s Punch-Out گرفته است. ارائه یک تجربه نوستالژیک یادآور بازی های بوکس کلاسیک از اصلی‌ترین اهداف این عنوان است. بازیکنان به جای Thunder Ray، یک مبارز مشهور قدم می‌گذارند و در تلاش برای حفظ عنوان قهرمان جهانی، با گروهی از رقیبان منحصر به فرد و چالش برانگیز روبرو می‌شوند. روایت بازی تعادلی بین حماقت و جدیت برقرار می‌کند و حال و هوای قدیمی را خلق کرده که جذابیت منحصر به فردی را به تجربه نهایی اضافه می‌کند. این موضوع برای خیلی از گیمرها جذاب است. بازیکنان می‌توانند کنترل‌ها را مطابق ترجیحات خود سفارشی کنند، اگرچه کنترل‌های پیش‌فرض آسان‌اند و یادگیری‌شان راحت است.

Thunder Ray کنترل‌های ساده‌ای را ارائه می‌دهد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در جهات مختلف جاخالی دهند و ضربات بلند و پایین را به حریفان خود وارد کنند. در پایان یک نوار ساخته می‌شود تا حملات نهایی قدرتمند را نشان دهد. شما با هشت حریف متمایز روبرو شوید که هر کدام دارای سبک بازی و توانایی‌های منحصر به فرد خود هستند، مانند قدرت‌های جادویی، سپرهای محافظ و غیره. Thunder Ray دارای انیمیشن دوبعدی نفس گیر است که با دست طراحی شده است که ماهیت بازی های آرکید کلاسیک را به تصویر می‌کشد و سبک بصری بازی را ارتقا می‌دهد. پس عاشقان این سبک نباید این اثر را از دست دهند. Thunder Ray با وجود طول کوتاهش، ارزش تکرار را با سه تنظیمات دشواری و رتبه بندی بر اساس امتیاز ارائه می‌دهد.

Thunder Ray یک تجربه جذاب و نوستالژیک بوکس را با کنترل‌های بصری، رقیبان متنوع، انیمیشن خیره‌کننده و ترکیبی از کمدی و جدیت در داستان سرایی خود ارائه می‌دهد. در حالی که ممکن است طول آن کوتاه باشد، قابلیت تکرار مجدد و تنظیمات سختی چالش برانگیزش، آن را به یک مکمل ارزشمند به دنیای بازی‌های بوکس آرکید کلاسیک و سرگرم کننده تبدیل کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kao The Kangaroo و World Championship Boxing Manager 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Thunder Ray برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 M380
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Geforce 9600 GT or AMD HD 3870 512MB or higher
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 M380
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Geforce 9600 GT or AMD HD 3870 512MB or higher
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Get ready for the ultimate Arcade Boxing, Retro-like experience in a game brimming with blood and violence. Defeat all the best fighters in the galaxy to become the GOAT of the universe. Step into the ring and experience the adrenaline-pumping action of our retro arcade boxing game, reminiscent of the classic Super Punch-Out of the SNES era, but with a modern twist! Get ready to throw jabs, hooks, and uppercuts as you face off against a roster of colorful and eccentric opponents. The game features meticulously crafted HD animations, bringing each character to life with stunning detail and fluid movements.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.