دانلود بازی The Isle Tide Hotel برای PC
دانلود بازی The Isle Tide Hotel برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Isle Tide Hotel برای PC

پارسی گیم 31 شهریور 1402 1 دیدگاه
3,484 بازدید

دانلود بازی The Isle Tide Hotel برای کامپیوتر

تصور کنید که وارد دنیایی سورئال و رؤیایی می‌شوید که در آن واقعیت به صورت عجیب و غریب محو می‌شود و به نظر می‌رسد هر شخصیتی که با آن روبرو می‌شوید به واسطه یک رؤیای پر تنش سرگردان شده است. به The Isle Tide Hotel خوش آمدید، یک بازی هیجان انگیز FMV (فیلم تعاملی) که مرزهای داستان گویی در صنعت گیم را جابه‌جا می‌کند. اگرچه ممکن است این سبک بازی ها برای همه نباشد، اما مطمئناً برای کسانی که مایل به جستجو در دنیای عجیب و غریب آن هستند، یک تجربه منحصر به فرد ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته بازی، شخصیت‌های عجیب و غریب آن است. تیم خلاق پشت بازی جانی در این شخصیت‌های متفاوت و پیچیده دمیده‌اند و باعث شده‌اند تا در این دنیای غیر واقعی احساس کنید که در میان دوستان خود هستید.

در The Isle Tide Hotel، شما نقش Josh، یک کارآگاه خصوصی را بر عهده می‌گیرید که ناامیدانه به دنبال دختر خود می‌گردد، دختری که به طور مرموزی پس از بازدید از هتل عجیب Isle Tide ناپدید شد. این مکان که در میان شایعات پوشیده شده و معروف است که درهای خود را فقط هر سه سال یک بار به مدت سه روز باز می‌کند، پس زمینه وهم انگیز برای جستجوی شما می‌شود. به عنوان Josh، شما باید در پیچ و خم رویدادهای عجیب، رهبران فرقه، دانشمندی که آزمایش‌های مشکوک انجام می‌دهد و تعداد زیادی شخصیت متنوع بگردید. گیم پلی در The Isle Tide Hotel از فرمت معمولی FMV پیروی می‌کند که حول درختان گفتگو و تصمیم گیری می‌چرخد. انتخاب‌های شما روایت را هدایت می‌کند که منجر به پایان‌های متعدد و نتایج مختلفی خواهد شد.

The Isle Tide Hotel یک بازی معمولی نیست. این یک سفر سورئال به قلمرو عجایب است؛ جایی که روایات پر پیچ و خم هستند، شخصیت‌ها شگفت زده بوده و رازها فراوان است. اگر از طرف‌داران بازی‌های FMV هستید و از روایت‌هایی لذت می‌برید که مسیرهای غیرمتعارف را طی می‌کنند، احتمالاً در اینجا نیز چیزهای زیادی برای قدردانی و سرگرم شده خواهید یافت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mia and the Dragon Princess و The Centennial Case A Shijima Story را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Isle Tide Hotel برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 32-bit
Processor: 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11.0 compatible video card
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11.0 compatible video card
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore a mysterious hotel and infiltrate a cult in this FMV detective game, featuring an award-winning cast from Game of Thrones, The Witcher, and more. Every decision counts as you gather clues and question guests. Can you unearth the ominous secrets at The Isle Tide Hotel before it’s too late to save your missing daughter?
Open every three years for three nights, a strange mix of colourful characters hiding personal traumas gather to uncover the one thread binding them. Their search for the meaning of life. But tonight, this mysterious organisation must decide whether to break their own etiquettes and hand over a teenage girl to their elusive founder, Dr. Aniston, who promises her sacrifice will conclude their purpose.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Simon

    مهمان

    سلام و وقت بخیر من چندین بار درخواست دادم و دیدگاه اما تایید نمیشن لطفا فول پلی بازی mw2022 و فول پلی دی ال سی جدید سپرتویز رو قرار بدید ممنون میشم

    پاسخ دهید