بازی Marvel's Spider-Man 2
ارحام ادبخواه

تولید بازی Marvel’s Spider-Man 2 به پایان رسید

ارحام ادبخواه 30 شهریور 1402 بدون دیدگاه
5,377 بازدید

بازی 2 Marvel’s Spider-Man که بزرگ‌ترین انحصاری پلی استیشن 5 در سال 2023 محسوب می‌شود، گلد شده است. در ادامه تکمیل روند توسعه بازی، برخی از بازیگران اسپایدرمن 2 به صحبت در مورد تجربه خود در این مسیر پرداخته‌اند.

حدود پنج سال پس از عرضه نسخه اول و بهبود بازی‌های ابرقهرمانی برای همیشه، استودیو اینسامنیاک گیمز آماده انتشار نسخه دوم اسپایدرمن است. حالا که تنها حدود یک ماه تا عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 باقی مانده، متوجه شدیم که روند توسعه بازی به پایان رسیده یا به اصطلاح گلد شده است. هرچند که احتمالا یک به روز رسانی برای روز عرضه ابتدایی در نظر گرفته شود، سازندگان کاملا برای عرضه بزرگ‌ترین پروژه خود آماده هستند.

به مناسب تکمیل روند توسعه، یک ویدیو توسط اینسامنیاک گیمز تهیه شده که بازیگران در طی آن گلد شدن بازی را جشن می‌گیرند. در این ویدیو هنرمندانی نظیر ناجی جتر، یوری لوئنتال، لائورا بیلی و تونی تاد حضور دارند و به صحبت درباره این اتفاق مهم می‌پردازند. این بازیگرها به ترتیب به جای شخصیت‌های مایلز مورالس، پیتر پارکر، مری جین و ونوم کار صداگذاری را انجام داده‌اند.

البته که خوشحالی این بازیگرها و خود استودیو اینسامنیاک گیمز بی‌راه نیست و به نظر می‌رسد که آن‌ها از کیفیت کار خود مطمئن هستند. با توجه به موفقیت‌های بازی Marvel’s Spider-Man و Spider-Man: Miles Morales، انتظارات از بازی Marvel’s Spider-Man 2 بالا است و مخاطب‌ها با یک اثر معمولی راضی نمی‌شوند. البته که اینسامنیاک گیمز در طول زمان نشان داده که کار خود را بلد است و همیشه بهترین محصول ممکن با توجه به شرایط را به دست طرفداران می‌رساند.

بازی Marvel's Spider-Man 2

بازی Marvel’s Spider-Man 2 گلد شده است

اما اسپایدرمن 2 جاه‌طلبانه‌ترین پروژه این استودیو تا به امروز به شمار می‌رود. نقشه این بازی حدودا دو برابر شماره اول است و علاوه بر خود منهتن، منطقه بروکلین و کویینز را هم در دسترس گیمرها قرار می‌دهد. علاوه بر این، بازی Marvel’s Spider-Man شامل دو شخصیت قابل کنترل مجزا می‌شود: مایلز مورالس و پیتر پارکر. مایلز و پیتر که هر دو اسپایدرمن محسوب می‌شوند، باید برای مقابله با تهدیدهای جدید شهر نیویورک با یکدیگر همکاری کنند.

طبق نمایش‌هایی که استودیو سازنده به تصویر کشیده، تعادل خوبی میان این دو شخصیت ایجاد شده است. هر یک از این دو، مهارت‌ها و ماموریت‌های خاص خود را دارند تا بتوانید به نوبت به سراغ موارد دلخواه خود بروید. تازه اگر بخواهید در حین گشت و گذار در نقشه میان این دو سوییچ کنید، می‌توانید این کار در یک چشم به هم زدن انجام دهید. تمامی این کارها به لطف سخت افزار قدرتمند پلی استیشن 5 میسر شده است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 28 مهر 1402 (20 اکتبر) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظرات خود در مورد گلد شدن بازی اسپایدرمن 2 و جزئیات آن را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.