God of War
یحیی رحیمی

کارگردان God of War از رازی در بازی پرده برداشت که کسی تابه‌حال کشف نکرده است

یحیی رحیمی 12 خرداد 1397 2 دیدگاه
2,647 بازدید

آخرین نسخه God of War به‌طورقطع یکی از بهترین‌های موجود است. دنیای بازی بسیار بزرگ است و معما و رازهای متفاوتی در آنجا گرفته‌اند. داستان‌های زیادی در گوشه‌های بازی قرار دارد و تنها منتظر بازیکنان برای پیدا شدن هستند. در سوی دیگر اما بازیکنان به جان و تن بازی افتاده‌اند و نقطه‌به‌نقطه بازی را برای کشف رازهای پنهان به جستجو پرداخته‌اند و در این راه بسیار هم موفق بوده‌اند

به نظر می‌رسد که هنوز یک راز بزرگ از God of War نهان باقی‌مانده باشد و Cory Barlog نیز تائید کرده است که این راز توسط هیچ فردی تابه‌حال پیدا نشده است. او در این مورد بیان کرد:

واقعاً ایمان داشتم که وسایل و مجسمه‌های قرار داده‌شده در نسخه Collector، ساعت‌ها زمان بازیکن را برای فهمیدن راز پشت آن بگیرد. فکر می‌کنم تنها چیزی که کسی به آن دقت نکرده بود آن بود که دو اسباب‌بازی Brok و Sindri در پایین خود یک علامت کوچک دارند که درواقع برای جا دادن درست آن‌ها روی نقشه بازی و به قدم درآوردن آن‌ها در ماجراجویی پیش رو بود. بسیاری از مردم درک نکردند که آن‌ها را می‌توان روی نقشه حرکت داد و به نقطه نهایی رسید و بین آن دوتا نیز گنج پنهان قرار داده‌شده بود و من این راز را خیلی دوست دارم و آن را از بسیاری افراد تیمم پنهان نگه‌داشته‌ام! چون می‌دانستم که هر چه بیشتر در مورد آن بداند، لو رفتن آن آسان‌تر خواهد بود.

این در مورد مجسمه‌های بازی بود اما به نظر می‌رسد که خود بازی نیز یک راز پنهان دارد که کسی تابه‌حال موفق به پیدا کردن آن نشده است:

همیشه فکر می‌کنم که مردم معمولاً چنین مسائلی را کمتر از چند ساعت درمی‌یابند و پیدا می‌کنند و اینکه ما یک هفته را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان بسیاری از رازهای بازی را فهمیدند بسیار لذت‌بخش و عالی بود. دقیقاً شبیه همان رویداد هسته‌ای Metal Gear که به دلیل یک باگ یا چنین چیزی فعال‌شده بود و اگر بازیکنان رازهای آن را پیدا نمی‌کردند، هنوزم پنهان می‌ماندند. فکر می‌کنم که هنوز یک راز باقی مانده است و مطمئنم کسی آن را پیدا نکرده است و دلیلش آن است که هیچ جا ندیده‌ام که در مورد آن صحبت کنند. من آن را افشا نخواهم کرد. به نظر می‌رسد که تمام بازیکنان رازهای بازی را یافته‌اند و تنها محدود به چند فرد خاص نبوده است.

به نظر شما این راز پنهان چیست؟ به نظر می‌رسد که God of War دارای یک راز پنهان است که نیاز به‌دقت زیادی برای پیدا کردن دارد. اگر از طرفداران این بازی هستید، همین‌الان دست‌به‌کار شوید و این راز را پیدا کنید و البته فراموش نکنید که با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ALI.B

    مهمان

    سلام خسته نباشید ایا امکان انتشار این بازی برای PC وجود دارد یا خیر؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ALI.B

      پشتیبانی

      سلام
      خیر انحصاری ps4 هستش