کرک بازی Armored Core 6
یحیی رحیمی

کرک بازی Armored Core 6 توسط TENOKE منتشر شد

یحیی رحیمی 3 شهریور 1402 بدون دیدگاه
725 بازدید

بازی Armored Core 6 امروز منتشر شد و توانست نظر منتقدان را جلب کند. اثر تازه استودیو فرام‌سافتور به دنبال تکرار موفقیت بازی‌های اخیر همانند Elden Ring است و این بار یک روند ساده‌تر برای علاقه‌مندان به جنگ‌های رباتیک را آماده کرده است. گروه TENOKE چند ساعت پیش موفق به انتشار کرک Armored Core 6 شد و نسخه رایگان با حجم 60 گیگابایت در دسترس قرار گرفت. این گروه چند ساعت بعد، کرک فیکس را منتشر کرد که مشکل بزرگی را برطرف می‌کند.

بازی Armored Core VI از یک نرم‌افزار امنیتی به نام Arxan برای محافظت در مقابل هکرها استفاده می‌کند. این فناوری جلوی هک و مهندسی معکوس نرم‌افزار را می‌دهد و اجازه نمی‌دهد تا هکرها بتوانند به کدهای بازی نفوذ کنند. Arxan که توسط یک شرکت آمریکایی در حوزه امنیت سایبری تولید می‌شود، قشر بزرگی از نرم‌افزارها را پوشش می‌دهد. بیش از 500 میلیون دستگاه امروزه توسط همین ابزار امنیتی حفاظت می‌شوند. گفتنی است گروه TENOKE راهی برای دور زدن آن و دسترسی به محتوای بازی پیدا کرده است.

این گروه هکر در مورد Arxan‌ صحبتی نکرده است. این گروه نوشته است که قفل استیم را شکسته است و به نظر می‌رسد که این فرایند برای آن‌ها چندان طول نکشیده است. البته کاربران ردیت می‌گویند که توانسته‌اند از ایمولاتور گولدبرگ استفاده کنند و بدون نیاز به کرک منتشرشده هم به بازی دسترسی پیدا کنند. این نشان می‌دهد که قفل استفاده‌شده مخصوص بازی آنلاین است و جلوی وصل شدن به سرورها در حالت کرک‌شده را می‌گیرد. در نتیجه مانعی برای دانلود و تجربه بازی وجود ندارد.

کرک بازی Armored Core 6کرک بازی Armored Core 6

کرک فیکس Armored Core 6 حدود سه ساعت پیش منتشر شد. تعدادی از کاربران هنگام انتشار کرک Armored Core 6 گزارش دادند که دسته یا کنترلر در بازی شناسایی نمی‌شود. این گروه دست به کار شد و یک فایل فیکس یک مگابایتی منتشر کرد که جایگزین فایل‌های قبلی در پوشه بازی می‌شود. حتماً هنگام دانلود بازی، این فایل را هم به لیست اضافه کنید. حجم نسخه اصلی 60 گیگابایت است و انتظار می‌رود که نسخه کم‌حجم و فشرده توسط گروه‌های مختلف در طی ساعات آتی منتشر شود.

بازار کرک بازی در طی روزهای اخیر داغ بوده است. شرکت Irdeto صاحب‌امتیاز نرم‌افزار امنیتی دنوو (Denuvo) از یک سری ابزارهای تازه رونمایی کرد. نرم‌افزاری برای محافظت بازی‌های آنریل انجین در گیمزکام معرفی شد. کارکرد نرم‌افزار بدین شکل است که دسترسی به کدهای بازی را می‌گیرد و عملاً مادسازها را فلج می‌کند. این نرم‌افزار برای جلوگیری از ساخت ماد برای بازی‌ها ساخته شده است. پای دنوو به نینتندو سوییچ نیز باز شد و کیت توسعه‌دهندگان در دسترس قرار گرفت. به نظر می‌رسد که شرکت‌های بیشتری به‌زودی از دنوو استفاده می‌کنند.

راهنما و توضیحات
برچسب ها

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.