نقشه Assassin’s Creed Mirage
یحیی رحیمی

جزئیات مکان‌های مشهور نقشه Assassin’s Creed Mirage

یحیی رحیمی 1 شهریور 1402 بدون دیدگاه
4,262 بازدید

چند روز پیش طرح اولیه نقشه Assassin’s Creed Mirage توسط فروشگاه آمازون فاش شد. این نقشه حالت هنری داشت و با آنچه در بازی اصلی خواهیم دید تفاوت دارد. روز گذشته نقشه اصلی بازی و مکان‌های مشهور و دیدنی اطراف بغداد در تریلر تازه نمایش داده شد و می‌توانیم اطلاعات بیشتری از تازه‌ترین بازی مجموعه اساسینز کرید به دست بیاوریم. یک تریلر به زبان عربی نیز در طی مراسم افتتاحیه گیمزکام 2023 پخش شد که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

یکی از ویژگی‌های نه‌چندان پرطرفدار بازی‌های اخیر این مجموعه مانند اساسینز کرید اودیسه، وجود آیتم‌ها و مکان‌های متنوع بود. طوری که بازی‌کننده مجبور می‌شد تمامی مکان را برای دریافت آیتم مخفی جستجو کند و تعداد آن‌ها نیز به هیچ عنوان اندک نبود. یکی از تغییرات جدید در بازی میراژ مربوط به تعداد این آیتم‌‌ها است. تصاویر پخش‌شده از اطراف بغداد نشان داد که چند مکان مهم و برجسته وجود دارند و لازم نیست ساعت‌ها به پیدا کردن یک کتیبه مخفی در دل بیابان بپردازید.

اگر نگاهی به منطقه عباسیه در بازی Assassin’s Creed Mirage بیندازید، می‌بینید که تنها 4 مکان دیدنی وجود دارند. همچنین 6 صندوق آیتم هم دیده می‌شوند. تعداد این آیتم‌ها به‌شدت کاهش یافته است، برای نمونه بازی‌های آغازین سری اساسینز کرید بیش از 100 پرچم را داخل منطقه‌ای کوچک‌تر پنهان کرده بودند و باید وقت زیادی را صرف گشت و گذار در نقشه می‌کردید.

نقشه Assassin’s Creed Mirage جزئیات بازی Assassin’s Creed Mirage

در بخش دیگر نقشه Assassin’s Creed Mirage می‌توانید به منطقه حربیه نگاهی بیندازید. این منطقه نیز 6 صندوق مخفی دارد و دو تکه سفال جادویی و تاریخی که باید آن‌ها را پیدا کرد. مشخص نیست دیگر آیتم‌های قابل جمع‌آوری چه هستند، اما تعداد آن‌ها نسبت به بازی‌های قبلی کاملاً کاهش یافته است. یک بخش دیگری از محتوای بازی هم به آیتم‌های قابل جمع‌آوری مکان‌های تاریخی مربوط است. مشخص نیست با چه آیتم‌هایی مواجه می‌شویم، اما به نظر بخشی از همان حالت تاریخی باشد. حالت تاریخی بازی میراژ ما را با دوره عباسی بیشتر آشنا می‌کند.

تریلر شب گذشته در افتتاحیه گیمزکام نیز اطلاعات تازه‌ای در مورد شهر بغداد و داستان بازی در اختیار ما قرار داد. این تریلر به زبان عربی بود تا نشان دهند که دوبله کامل عربی انجام شده است. این تریلر نشان داد که دشمنان بازی عضو یک فرقه مخفی هستند و شمشیر نیز تنها سلاح بازی نیست و بلکه می‌توان از سلاح‌های آتش‌زا و دودزا هم استفاده کرد. بخش‌هایی از بغداد هم به نمایش گذاشته شد. البته بغداد طراحی‌شده شباهت‌های زیادی به مصر در اساسینز کرید اوریجینز دارد و به نظر از بافت‌های گرافیکی آن اثر هم استفاده شده است.

حذف اکثر آیتم‌های قابل جمع‌آوری باعث شده تا نقشه Assassin’s Creed Mirage به‌طور قابل‌توجهی خالی شود و تمرکز اصلی روی مراحل داستانی قرار گیرد. منتظر انتشار اساسینز کرید میراژ در تاریخ پنجم اکتبر (سیزدهم مهر) باشید.

منبع: TheLoadout

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.