دانلود بازی Garten of Banban 4 برای PC
دانلود بازی Garten of Banban 4 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Garten of Banban 4 برای PC

پارسی گیم 3 شهریور 1402 8 دیدگاه
10,931 بازدید

دانلود بازی Garten of Banban 4 برای کامپیوتر

تصور کنید وارد دنیایی می‌شوید که بی گناه و کودکانه به نظر می‌رسد، اما راز شومی را در زیر نمای رنگارنگ خود در خود جای داده است. Garten of Banban 4 یک بازی ویدئویی است که بازیکنان را در یک تجربه ترسناک مهیج و فریبنده غوطه ور می‌کند که در پس زمینه وهم آلود یک مهدکودک متروک اتفاق می‌افتد. به عنوان بازیکن، سفری را برای کشف حقیقت پشت ناپدید شدن عجیب و غریب فرزندتان آغاز می‌کنید، در تلاش برای زنده ماندن، دوست‌یابی و کشف اسرار پنهان در سالن‌های متروکهٔ مهدکودک دست به کار می‌شوید. پیش فرض بازی بازیکنان را وارد یک سناریوی کابوس‌وار می‌کند و آنها را مجبور می‌کند تا در سالن‌ها و سطوح متروکه مهدکودک Banban حرکت کنند. این بازی چهارمین قسمت از سری محبوب Garten of Banban است.

شما با تمایل به یافتن فرزند گمشده خود و کشف حقایق ناراحت کننده پشت رها شدن ناگهانی مهدکودک که زمانی پر جنب و جوش بود، به اعماق شوم این مکان حرکت خواهید کرد. گیم پلی بازی حول محور بقا و اکتشاف می‌چرخد. همان‌طور که از سطوح متروکه پایین می‌آیید، احساس انزوا افزایش می‌یابد، گویی در حال سفر به اعماق ناشناخته یک کابوس طولانی مدت فراموش شده هستید. تعامل شما با ساکنانی که با آنها روبرو می‌شوید قلب این تجربه را تشکیل می‌دهد. علی‌رغم فقدان حضور انسان، شما در گوشه و کنارهای غیرمنتظره همراهی خواهید یافت، زیرا چهره‌های مرموز از سایه‌ها بیرون می‌آیند که هم رفاقت و هم تهدید را ارائه می‌دهند. تجربه یکی از بهترین دنباله‌ها برای یک فرنچایز ترسناک در سال 2023 را به هیچ وجه از دست ندهید.

Garten of Banban 4 یک تجربه ترسناک ستودنی است که در ایجاد فضایی نگران کننده و معرفی بازیکنان به دنیایی که معصومیت واقعیتی تاریک‌تر را می‌پوشاند عالی عمل می‌کند. استایل ترسناک و در عین حال عجیب بازی، همراه با حضور شخصیت‌های مختلف، به خلق تجربه‌ای دلخراش کمک می‌کند. پس خود را برای ترس واقعی آماده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Garten of Banban 3 و Garten of Banban 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Garten of Banban 4 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: 2.5 GHz Quad-core Intel or AMD processor
Graphics: DirectX 11 or 12 compatible graphics card
Additional Notes: There are settings to change the graphics setting for lower end devices

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore the abandoned levels of Banban’s Kindergarten. Survive the residents of the establishment that was left suspiciously empty. Uncover the truth behind the place, and find the whereabouts of your missing child…
With no direction to go but down, you are forced to delve into even deeper levels of the mysterious establishment that is Banban’s kindergarten. Little do you know, you are heading down to where no human has been for quite some time…
With an entire underworld for you to explore and survive, you will be having plenty of opportunities to finally make some friends. Despite the suspicious lack of humans in the entire establishment, you will never feel alone! In Banban’s Kindergarten, there are friends to be made in every corner!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    نا شتاس

    مهمان

    سلام متاسفانه بازی برای من کار نمی کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    لطفا شماره شیش بازی هم بزارید جدید خواهش می کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام میشه نسخه ششم که جدید امده هم بزارید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ارمیا مومنی در پاسخ به حسین

      مهمان

      نه

  • Avatar

    اوستا عبدالهی

    مهمان

    خیلی سایت خوبی هست راستی گارتن آف بن بن ۶ هم اومده ولی ۵ نیومده فقط ۶ اومده لطفا ۶ هم بزارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    arsham

    مهمان

    garten of banban vi هم کرک کنید جدید اومده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ممد

    مهمان
  • Avatar

    به تو چه

    مهمان

    خیلی خوبه سایتتون عالی هستش

    پاسخ دهید