دانلود بازی Adore برای PC
دانلود بازی Adore برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Adore برای PC

پارسی گیم 27 مرداد 1402 2 دیدگاه
4,450 بازدید

دانلود بازی Adore برای کامپیوتر

به دنیای عرفانی Adore قدم بگذارید، یک بازی جذاب که عناصر محبوب جمع آوری هیولاها را با هیجان دانجن کراولر ترکیب می‌کند. برخلاف آثار معمولی در این ژانر، Adore جرئت متفاوت بودن را دارد و تجربه‌ای تازه و جاه‌طلبانه را ارائه می‌دهد که آن را از بقیه متمایز می‌کند. در قلمروی فانتزی که در آن خدایان مدت‌هاست ناپدید شده‌اند، شما نقش Lukha را بازی می‌کنید، یک ستایشگر که از روش‌های سنتی و خدایان قدیمی پیروی می‌کند. شما در روح Draknar، خدای سقوط کرده موجودات زندگی می‌کنید و برای کشف سیاه‌چال‌های مختلف، جمع آوری موجودات و بازیابی قدرت Draknar، سفری حماسی را آغاز می‌کنید. گرفتن هیولاها جنبه اصلی Adore است و این مکانیک باعث خلق لحظات به شدت سرگرم کننده و البته اعتیادآوری در بازی می‌شود.

گیم پلی در Adore تلفیقی لذت بخش از Pokémon کلاسیک و Diablo پر از اکشن است. به عنوان یک Adorer، شما گروهی متشکل از چهار هیولا را که هر کدام دارای توانایی‌های متمایز هستند، فرمان می‌دهید و آنها را در نبردهای هیجان‌انگیز با موجودات وحشی در محیط‌های ایزومتریک آزاد می‌کنید. چیزی که Adore را از دیگر عناوین رام‌کننده هیولا متمایز می‌کند، عنصر اضافه‌شده سلامتی شماست که شما را مجبور می‌کند تا استراتژی داشته باشید و اشتباه نکنید. در حالی که از حملات طفره می‌روید هیولاهای خود را برای مبارزه در کنار شما احضار می‌کنید. دنیای بازی از ترس و تاریکی تشکیل شده و حس و اتمسفر خارق‌العاده‌ای برای بازیکنان خلق می‌کند. پس اگر به دنبال یک بازی استراتژیک و ماجراجویی هستید، این بازی را همین حالا دانلود و تجربه کنید.

Adore یک بازی پر از پتانسیل است که مکانیک‌های چند سبک خود را به روشی منحصر به فرد و جذاب ترکیب می‌کند. جاه طلبی آن برای ارائه چیزی جدید و متفاوت قابل ستایش است. در این بازی شما باید در سیاه چال‌ها حرکت کرده و به جمع آوری هیولاهای برای مبارزه با باس‌ها بپردازید. این بازی می‌تواند عطش عاشقان ژانر هیولا جمع کردن را برطرف کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Etrian Odyssey HD و Arcanium Rise of Akhan را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Adore برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel(R) Core(TM) 2 Duo CPU E8400 @ 3.00Hz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 260 | ATI Radeon HD 4800 Series
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Minimum requirements for playing at 1600x900px @ 30fps

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3470 CPU @ 3.20GHZ
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: 1920×1080 @ 60fps

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Adore is an Action Creature Collecting game where the main character, Lukha, is able to summon and control creatures to fight by his side in a simple and innovative way. In Adore, you can customize your game style according to the creatures you capture. Each of them has very different characteristics and abilities. On top of that, there are the Synergy System, Traits and Special Abilities, which allows for even more varied playstyles and powerful combos.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مجید

    مهمان

    بعد از اجرا استیم بالا میاد و خطا میده موقع اجرا

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مجید

      پشتیبانی

      سلام
      کرک بازی رو بریزید