دانلود بازی Dros برای PC
دانلود بازی Dros برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dros برای PC

پارسی گیم 18 مرداد 1402 بدون دیدگاه
3,859 بازدید

دانلود بازی Dros برای کامپیوتر

Dros یک ماجراجویی داستان محور از لحاظ بصری خیره کننده و جذاب است که بازیکنان را به سفری در یک برج استیمپانک می‌برد، جایی که با گروهی از شخصیت‌های عجیب و غریب و جذاب روبرو می‌شوند. این بازی که با توجه دقیق به جزئیات توسعه یافته است، عناصر حل پازل، مبارزه و اکتشاف را با موفقیت ترکیب می‌کند که همه در یک روایت فانتزی غنی و همه‌جانبه پیچیده شده است. این بازی حول محور دو قهرمان است: Dros، موجودی کوچک و لزج و کاپیتان، یک شکارچی جایزه بگیر که در یک پوسته مکانیکی محصور شده است. هر دو شخصیت دارای نقاط قوت و ضعف متمایز هستند که بازیکنان باید از آنها برای غلبه بر چالش‌های موجود در سراسر برج به طور مؤثر استفاده کنند. این بازی بهترین المان از همه ژانرهایش را با هم ترکیب می‌کند.

مکانیک بازی دو شخصیتی Dros قلب اصلی گیم پلی بوده که در ژانر بازی‌های ماجراجویی سنتی تغییری تازه ارائه می‌کند. بازیکنان خود را در حال جابه‌جایی بین دو شخصیت برای مقابله با موانع مختلف می‌بینند. به عنوان Dros کوچولو، از چابکی و مخفی کاری برای پیمایش در مسیرهای سخت و دوری از دشمنان استفاده خواهید کرد، در حالی که به عنوان کاپیتان، در سکانس‌های مبارزه نفس گیر برای دفع دشمنان وحشتناک شرکت خواهید کرد. همان‌طور که از طریق مراحل بالا می‌روید، با مجموعه متنوعی از موجودات عجیب و غریب دیگر تعامل خواهید داشت که هر کدام انگیزه‌ها و دلایلی برای مبارزات خود دارند. پازل‌ها نقش مهمی در Dros دارند و چالشی رضایت‌بخش را ارائه می‌کنند بدون اینکه به طرز ناامیدکننده‌ای دشوار شوند. پس آن را از دست ندهید.

Dros عنوانی تأثیرگذار است که پتانسیل بازی‌های ماجراجویی داستان محور را نشان می‌دهد. دنیای فریبنده، شخصیت‌های خوش ساخت و مکانیک‌های گیم‌پلی با شخصیت دوگانه، به طور هماهنگ با هم کار می‌کنند تا تجربه‌ای به یاد ماندنی را ارائه دهند. اگر از طرف‌داران حل پازل، مبارزات هیجان انگیز باشید، به راحتی می‌توانید در دنیای زیبای این بازی غرق شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Bookwalker Thief of Tales و Escape Academy Escape from the Past را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dros برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 Quad-Core, 2.7 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD R7 260x
DirectX: Version 10
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX 10 compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 Quad-Core, 3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1080 Ti / RX Vega 64
DirectX: Version 10
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX 10 compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Discover the world of Dros, a beautifully detailed story-driven adventure about a slimy little creature and her human bounty hunter shell. Little Dros and Captain both have different strengths and weaknesses and you’ll switch between them to solve puzzles, fight off enemies and sneak through a vast steampunk Tower. The world of Dros features a fantasy story with a huge cast of odd and interesting characters to interact with. Unravel the mysteries within the Tower as you explore, unlock journal entries and collect strange alchemical treasures.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.19 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.