دانلود بازی Gylt برای PC
دانلود بازی Gylt برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gylt برای PC

پارسی گیم 8 مرداد 1402 6 دیدگاه
12,939 بازدید

دانلود بازی Gylt برای کامپیوتر

Gylt یک بازی ویدئویی ترس و بقا است که بازیکنان را به سفری هیجان انگیز در ذهن پرپیچ و خم قهرمان جوان خود، سالی می‌برد. این ماجراجویی داستان محور که توسط Tequila Works ساخته شده است، ترکیبی از تخیل و واقعیت را ارائه می‌دهد که در آن کابوس‌ها زنده می‌شوند و باید با ترس‌ها روبرو شد. Gylt با عناصری از پازل، مخفی کاری و اکشن، تجربه‌ای غوطه ور و احساسی را ارائه می‌دهد که بازیکنان را در لبه صندلی خود نگه می‌دارد. در Gylt، بازیکنان نقش سالی، یک دختر جوان شجاع از شهر خیالی Bethelwood را بر عهده می‌گیرند. زندگی سالی زمانی بدتر می‌شود که دختر عمویش امیلی به طور مرموزی ناپدید می‌شود. Gylt به طرز ماهرانه‌ای عناصر پازل را ترکیب می‌کند که باید استراتژیک فکر کرده و اسرار دنیای خود را کشف کنید.

سالی که توسط همسالانش مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، خود را در یک دنیای متفاوت کابوس آمیز گرفتار می‌یابد، جایی که ترس‌ها و خاطرات دردناک او به شیوه‌های آزاردهنده‌ای ظاهر می‌شوند. همان‌طور که بازیکنان عمیق‌تر به این نسخه پیچ خورده Bethelwood می‌پردازند، باید حقیقت ناپدید شدن امیلی را کشف کنند و با عواقب احساسی اعمال خود مقابله کنند. گیم پلی اصلی در Gylt حول محور پنهان کاری و بقا است. سالی که تنها به یک چراغ قوه مجهز است که به عنوان یک سلاح نیز عمل می‌کند، باید در محیط‌های تاریک و وهم‌آور حرکت کند و مخفیانه از کنار موجودات وحشتناکی که در سایه‌ها کمین کرده‌اند بگذرد. بازی تعادل ظریفی را بین اکتشاف ترسناک و اکشن شدید برقرار می‌کند و یک تجربه گیم پلی جذاب و متنوع را ارائه می‌دهد.

Gylt با داستان سرایی جذاب، دنیای تاریک و مکانیک‌های چالش برانگیز گیم پلی بازیکنان را مجذوب خود می‌کند. این بازی با ترکیب یکپارچه عناصر ترس و بقا، پازل، مخفی کاری و اکشن، تجربه‌ای جذاب و غوطه ور را ایجاد کرده است. Gylt با روایت هیجان‌انگیز، جلوه‌های بصری هیجان‌انگیز و موسیقی متن خاطره‌انگیز، بازی‌ای است که در ذهن بازیکن باقی می‌ماند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Chant و Imago Beyond the Nightmares را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gylt برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: i5-3570K / AMD Ryzen 5 2500X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 Fury Series / GTX 1060
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: i5-9600K / AMD Ryzen 5 3600X
Memory: 32 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5700 XT / RTX 2070

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Shape your fears… Fear the shapes. Set in a creepy and melancholic world, GYLT is an eerie story mixing fantasy and reality in a surrealist place where your nightmares become reality. Hide from terrible creatures or confront them as you find your way through the challenges of this wicked world.
Live the story of Sally, a little girl living in Bethelwood. Her life is not easy, and it has become even worse since her little cousin Emily disappeared. After being chased by a group of bullies, Sally is dragged into a twisted version of her town where her fears and worse memories are presented in a wicked and very real way.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    DInho

    مهمان

    پوستر و لوگو به اندازه ی کافی شبیه به little nightmares II بود ولی اسکرین شات ها همه چیزو لو داد. خیلی الگو برداری زشت و بی شرمانه ای بنظر می رسه.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به DInho

      مهمان

      سلام دوست عزیز پیشنهاد میکنم زود قضاوت نکنید من به شخصه یکی از طرفدار های کابوس های کوچکم و وقتی این بازی رو تموم کردم خیلی برام جالب بود اینه که حس بازی inside , limbo هم القا میکنه به گیمر و زمانی که شما gylt رو بازی کنی میبینی زیادم شبیه کابوس های کوچولو هم نیست

  • Avatar

    mahan

    مهمان

    بازی خوبی بود من دوست داشتم شما هم نصب کنید عالیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرش اردلان

    مهمان

    بازی بسیار جالبی بود حتما تست کنید…

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام علت اینکه کارت گرافیک زیاد درگیر میشه چیه ؟ دما تا 80 درجه بالا میره کارت گرافیکم 3060ti هست کسی میدونه علت چیه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Serios

    مهمان

    بازیش خوبه

    پاسخ دهید