دانلود بازی Soulvars برای PC
دانلود بازی Soulvars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Soulvars برای PC

پارسی گیم 31 تیر 1402 بدون دیدگاه
1,843 بازدید

دانلود بازی Soulvars برای کامپیوتر

Soulvars در ابتدا با سیستم کارت بازی منحصر به فرد خود و استایل هنری پیکسلی قدیمی JRPG پس از عرضه در بازار بازی‌های موبایل ژاپن مورد توجه و تحسین قرار گرفت. حال این بازی برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و اگر خود را از طرف‌داران مبارزات نوبتی و علاقه‌مند به گیم‌پلی شبیه به Persona 5 و کاوش در مورد تأثیر فناوری بر بشریت می‌دانید، این بازی می‌تواند به راحتی شما را تحت تأثیر قرار دهد. دنیای پیکسلی‌شده با آسمان‌خراش‌های شبح‌وار، خیابان‌های غرق باران و ساختمان‌های متروکه، فضایی شوم بصری ارائه می‌کند و این بازی در زمینه داستانی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نبردهای بازی به صورت کارتی طراحی شده که طرف‌داران زیادی دارد. به جرئت می‌توان گفت که این بازی نیز از بهترین‌های ژانر است.

ویژگی برجسته بازی Soulvars سیستم Soulbit است که در آن بازیکنان اقدامات مختلف Soulbit را برای ایجاد بیش از 100 حرکت نفس گیر ترکیب می‌کنند. این مکانیک نوآورانه امکان ضد حمله‌های تاکتیکی و استفاده از توانایی‌های کنترل کارت‌ها را برای به حداکثر رساندن اثربخشی فراهم می‌کند. زمان بندی بسیار مهم می‌شود زیرا بازیکنان هدف خود را برای مقابله با حملات قدرتمند و دفاع دشمن قرار می‌دهند. سیستم نبرد بازی چالشی پرارزش را ارائه می‌کند زیرا بازیکنان نقاط ضعف دشمنان را شناسایی می‌کنند و با حمله به آن نقاط، دشمن را شکست می‌دهند. انیمیشن‌های زیبای پیکسلی نبردها را زنده می‌کنند، در حالی که برنامه‌ریزی استراتژیک مبتنی بر نوبت به تجربه گیم‌پلی عمق می‌بخشد. بهتر است تجربه این اثر هنری شاهکار را از دست ندهید.

Soulvars یک سیستم مبارزه کارت بازی جذاب را معرفی می‌کند که این ژانر را به ارتفاعات جدیدی می‌برد. این بازی با استراتژی عمیق، نبردهای هیجان انگیز و ترکیبی از انیمیشن‌های هنری پیکسلی و برنامه ریزی تاکتیکی، تجربه‌ای جذاب را برای علاقه‌مندان به بازی‌های RPG ارائه می‌دهد. پس بهتر است تحت هیچ شرایطی آن را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Deliverance and Reign و Arcana of Paradise The Tower را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Soulvars برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 11
Processor: Core-i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Internal
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 / 11
Processor: Core-i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Internal
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

SOULVARS takes deckbuilding combat to the next level with the innovative Soulbit system. Combine Soulbit actions and use deck-controlling Abilities to pull off 100+ breathtaking moves. Tactically counter powerful attacks and debuffs from enemy “Dominators,” and time your counterattacks for maximum effect! Enjoy the best of both worlds: deep deckbuilding strategy and high-speed RPG battles!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.