دانلود بازی Dr Fetus Mean Meat Machine برای PC
دانلود بازی Dr Fetus Mean Meat Machine برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dr Fetus Mean Meat Machine برای PC

پارسی گیم 30 تیر 1402 بدون دیدگاه
2,385 بازدید

دانلود بازی Dr Fetus Mean Meat Machine برای کامپیوتر

Dr Fetus Mean Meat Machine عنوانی اسپین آف از سری Super Meat Boy از Team Meat بوده که برداشتی منحصر به فرد و چالش برانگیز از ژانر پازل موبایل match-four را ارائه می‌دهد. این بازی با شباهت‌هایی به آثار محبوبی مانند Puyo Puyo، Tetris و Dr Robotnik’s Mean Bean Machine، با ترکیب عناصری که در Super Meat Boy یافت می‌شود، پیچش خاصی را ارائه می‌کند. در این بازی، بازیکنان به دکتر شرور در مأموریت خود برای ایجاد کلون نهایی Meat Boy کمک می‌کنند. این بازی به شش جهان تقسیم شده است که هر کدام شامل 20 مرحله و یک باس فایت است و در مجموع 120 مرحله را ارائه می‌دهد. پیشرفت در گیم پلی این بازی خطی است و شامل مراحل قفل شده‌ای بوده تا زمانی که مراحل قبلی تکمیل شود، باز نمی‌شود.

هدف بازی تطبیق رنگ‌های مختلف کلون‌های Meat Boy، قرار دادن موقعیت استراتژیک، چرخش و کنترل فرود آنها در عین اجتناب از انواع موانع عجیب و غریب مانند تیغه‌های اره، اره‌های برقی، ارواح، گدازه و پرتوهای برق است. این عنوان همانند بازی Super Meat Boy اصلی، فضای کمی برای خطا فراهم می‌کند و بلافاصله پس از برخورد با هر مانعی، مرحله را دوباره شروع می‌کنید. سختی بازی با نسخه قبلی خود مطابقت دارد و به طور بالقوه منجر به ناامیدی و خشم برای بسیاری از بازیکنان می‌شود، به خصوص در مراحل اولیه. با این حال، رضایت از تکمیل هر مرحله و آسودگی از دانستن آنکه نیازی به اجرای مجدد ندارند، به تجربه کلی بازی می‌افزاید. پس بهتر است دست به کار شده و این اثر فوق‌العاده اعتیادآور و سرگرم کننده را دانلود و تجربه کنید.

Dr Fetus Mean Meat Machine با موفقیت گیم پلی پازل کلاسیک را با عناصر پلتفرمینگ سخت و چالشی در سری Super Meat Boy ترکیب می‌کند. این بازی با مراحل متنوع، تله‌های خلاقانه و باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز، چرخشی تازه و خاص در فرمول پازل سنتی ارائه می‌دهد. پس بهتر است تجربه آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Planet of Lana و Garten of Banban 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dr Fetus Mean Meat Machine برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or higher
Processor: Intel Core i3-6100 /AMD FX-4350 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon HD 7750 (1 GB) or equivalent / GeForce GTS 750 (1 GB) or equivalent. Min. 1280×720 resolution.
DirectX: Version 11
Storage: 512 MB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or higher
Processor: Intel Core i5-2300 /AMD FX-8350 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Radeon HD 7770 (1 GB) or equivalent / GeForce GTS 750Ti (2 GB) or equivalent. Full HD or 4K resolution.
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dr. Fetus` Mean Meat Machine provides the perfect combination of classic puzzle-gameplay and hardcore platforming elements that Super Meat Boy is known for. Puzzle your way through beautiful hand-crafted worlds and more than 100 puzzle-levels, filled with creative traps and hazards. At the end of each world, prepare for a gruesome boss fight that will provide the ultimate challenge.
Puzzle your way through familiar Super Meat Boy and Super Meat Boy Forever locations like the picturesque forest, the hospital, and salt factory in a fresh Puyo Puyo-inspired format. However, in Dr. Fetus’ Mean Meat Machine, matching at least 4 clones of the same kind and creating awesome combos isn’t enough – you’ll also have to avoid lethal hazards and traps, such as sawblades, rockets and pendulums. It’s a demented and hardcore spin on the classic puzzle formula you know and love!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.