بازی فوتبالی Ultimate Draft Soccer
ارحام ادبخواه

بازی فوتبالی Ultimate Draft Soccer برای اندروید منتشر خواهد شد

ارحام ادبخواه 26 تیر 1402 بدون دیدگاه
2,322 بازدید

بازی فوتبالی Ultimate Draft Soccer که پیش از این برای گوشی‌های iOS منتشر شده بود، در حال حاضر به صورت پیش ثبت نام در فروشگاه Play store در دسترس قرار دارد. این بازی تجربه‌ای متفاوت از ورزش فوتبال را به صورت چندنفره ارائه می‌دهد.

بازی فوتبالی Ultimate Draft Soccer که همین حالا هم روی گوشی‌های آیفون از محبوبیت بالایی برخوردار است، پس از مدت‌ها انتظار راه خود را به دستگاه‌های اندرویدی هم باز خواهد کرد. این بازی توسط استودیو First Touch Games ساخته شده است؛ توسعه دهنده محبوبی که به خاطر بازی‌های فوتبالی اندرویدی مانند Dream League Soccer، Score! Hero و Score! Match شناخته می‌شود. حال جالب است بدانید که بازی جدید هم ترکیبی از دو مجموعه Dream League Soccer و Score! است که از مکانیک‌های آن‌ها الهام می‌گیرد.

بازی فوتبالی Ultimate Draft Soccer در قالب مسابقه‌های 90 ثانیه‌ای صورت می‌گیرد. به عبارتی دیگر، هر ثانیه در این بازی نشانگر یک دقیقه در دنیای واقعی است و همین موضوع، گیم‌پلی پرتنشی را به وجود می‌آورد. البته که این ایده به صورتی کاملا ساده پیاده شده تا بتوانید با حرکت دادن انگشت‌های خود روی صفحه نمایش، به راحتی جریان بازی را در دست بگیرید. در واقع همین گیم‌پلی ساده است که آدم را یاد سری Score! می‌اندازد.

بازی فوتبالی Ultimate Draft Soccer

بازی Ultimate Draft Soccer به زودی برای اندروید منتشر می‌شود

در طرفی دیگر، بازی آلتیمیت درفت ساکر در بخش مدیریت ترکیب تیم و بازیکن‌ها از DLS کمک می‌گیرد. در واقع شما می‌توانید بازیکن‌های واقعی لایسنس شده را جمع کنید و آن‌ها را در ترکیب خود قرار دهید. حال برای اینکه ترکیب بازیکنان تکراری نشود، باید آن را به روز رسانی کنید تا حالت هیجان انگیز مدیریت بازیکنان مانند قبل باقی بماند. علاوه بر این، شما می‌توانید در اثر مورد بحث ترکیب ایده آل خود را بچینید و بازیکنان مشخص را به انجام کارهایی که می‌خواهید، مجبور کنید. بنابراین برای پیروزی در بازی Ultimate Draft Soccer به یک استراتژی خوب نیاز خواهید داشت.

بازی فوتبالی Ultimate Draft Soccer همین حالا هم در دسترس کاربران iOS قرار دارد. اما اگر جزو کاربران گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود، بهتر است به فروشگاه Play Store بروید و بخش پیش ثبت نام را تکمیل کنید. اگر این کار را انجام دهید، بازی مورد بحث به محض عرضه به صورت خودکار روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد. اگر هم می‌خواهید تا آن موقع سرگرم بمانید، بهتر است به سراغ سایر بازی‌های استودیو First Touch Games که در موردشان صحبت کردیم بروید.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.