دانلود بازی Dordogne برای PC
دانلود بازی Dordogne برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dordogne برای PC

پارسی گیم 18 تیر 1402 بدون دیدگاه
2,082 بازدید

دانلود بازی Dordogne برای کامپیوتر

Dordogne یک بازی جذاب ماجراجویی است که شما را به سفری نوستالژیک در خاطرات کودکی خود می‌برد. خود را در یک تجربه روایی منحصر به فرد و صمیمانه غرق کنید. نقش Mimi، یک زن جوان مصمم را بازی کنید، در حالی که به حومه شهر Dordogne فرانسه بازمی گردد تا گذشته خود را دوباره کشف کند و رازهایی را که در تاریخ خانواده‌اش نهفته است، کشف کند. همراه با زیبایی غم انگیز موسیقی متن، شما به Mimi در تلاش او برای یافتن قطعات گمشده هویتش خواهید پیوست. همان‌طور که او خانه مادربزرگ مرحومش Nora و محیط اطرافش را بررسی می‌کند، درگیر تعاملات عجیب و غریب می‌شوید که به کارهای روزمره حس زندگی می‌بخشد. از نظر بصری و گرافیکی، Dordogne یک شاهکار واقعی و از بهترین‌های سال است.

در نقش Mimi قرار بگیرید و مناظر خیره کننده Dordogne را که به زیبایی با آبرنگ‌های نقاشی شده با دست به تصویر کشیده شده است، کاوش کنید. با عبور از محیط‌های دلربا، وارد یک ماجراجویی روایی تأثیرگذار و دلچسب خواهید شد. مناظر، عطرها، صداها و احساسات دوران کودکی خود را دوباره کشف کنید و این خاطرات واضح را در دفتر خاطرات شخصی خود بازگو کنید. هر خاطره به بازتابی منحصر به فرد از تجربه شما تبدیل می‌شود و سفر شما را در Dordogne واقعاً شخصی و نوستالژیک می‌کند. هسته اصلی بازی حول پر کردن صفحات یک دفترچه می‌چرخد، جایی که عکس‌ها، برچسب‌ها و کلمات جمع‌آوری‌شده را برای ایجاد اشعار ساده مرتب می‌کنید. پس اگر به بازی‌های ماجراجویی جذاب علاقه دارید، این اثر هنری را از دست ندهید.

Dordogne لذت تماشای نقاشی‌های زیبا را در برمی‌گیرد در حالی که به شما امکان می‌دهد به شکلی خلاقانه با آثار هنری تعامل داشته باشید. داستان لذت بخش آن، با دست اندازها و پیچ و تاب‌هایش، بازیکنانی را مجذوب خود می‌کند که مایل به شروع این سفر صمیمانه هستند. پس اگر به بازی‌های جذاب و هنری علاقه‌مندید، Dordogne برای شما است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Voidtrain و Above Snakes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dordogne برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5 2500U / Intel Core i5-7600
Memory: 5 GB RAM
Graphics: 1 GB VRAM, AMD Radeon RX Vega 8 / Intel HD Graphics 620 or equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: 60 FPS, 1920×1080

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Immerse yourself in a unique narrative experience, embarking on a vibrant journey that will awaken your senses and evoke warm memories. Play as Mimi, exploring the precious recollections of your childhood and the times shared with your late grandmother. As past meets present, confront your adult choices with fond childhood memories to uncover lost family secrets. Explore Dordogne landscapes of a thousand summer colors, within sumptuous hand-painted watercolor environments. During your adventure, recall the moments, the panoramas, the scents, the sounds, and the sensations. Recount these vivid memories in your journal as a recollection of Mimi’s family past that’s unique to your experience and a nostalgic, touching reflection of your journey.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.