بازی Super Mario Bros Wonder
یحیی رحیمی

بازی Super Mario Bros Wonder معرفی شد:‌ بازگشت ماریو و دوستان

یحیی رحیمی 1 تیر 1402 1 دیدگاه
782 بازدید

اگرچه دنیای ماریو با بازی‌های دوبعدی شروع شد، اما دیرزمانی بود که نینتندو یک سوپر ماریو دوبعدی جدید معرفی نکرده بود. این اتفاق در رویداد نینتندو دایرکت جدید رخ داد که شاهد رونمایی از بازی Super Mario Bros Wonder بودیم. بازی جدید با تغییرات شگرفی از راه می‌رسد و عاشقان نینتندو می‌توانند اکتبر امسال به بازی جدید دست پیدا کنند.

شایعات زیادی در مورد معرفی یک بازی سوپر ماریو دوبعدی در طی روزهای اخیر منتشر شده بود. مراسم نینتندو دایرکت ابتدا با رونمایی از Super Mario RPG آغاز شد که بازسازی این اثر با گرافیک جدید است. سپس آخر مراسم بود که تریلر معرفی Super Mario Bros Wonder و تاریخ انتشار آن برای کنسول سوییچ اعلام شد. تریلری که طرفدارهای این برند خوش‌نام را تهییج کرد و بسیاری از ظاهر جدید ماریو و تغییرات این بازی استقبال کردند.

نینتندو در مورد بازی سوپر ماریو واندر نوشت و گوشه‌ای از قابلیت‌های اثر را نشان داد. برای نمونه یک گل جادویی وجود دارد که به جهان بازی زندگی می‌بخشد. این باعث می‌شود تا لوله‌های سبز‌رنگ زنده شوند و همچنین انبوهی از دشمنان ظاهر شوند. قابلیت تغییر قیافه شخصیت‌ها از دیگر بازی‌های ماریو نیز به این اثر اضافه شده است. برای نمونه ماریو می‌توانند به شکل فیل درآید و قابلیت‌های تازه‌ای دریافت کند. هر مرحله از بازی با دقت خاصی ساخته شده است که در نوع خود بسیار جالب است.

بازی Super Mario Bros Wonder

بازگشت ماریو در Super Mario Bros Wonder

بازی Super Mario Bros Wonder شخصیت‌های معروفی مانند پرنسس پیچ، پرنسس دیزی و یوشی را برمی‌گرداند و می‌توان آن‌ها را هم کنترل کرد. در عین حال ماریو، لوئیجی و Toad نیز در دسترس خواهند بود. برای اولین بار در این سری می‌توان ماریو را به فیل تبدیل کرد و از زور بازویش برای کشتن دشمنان استفاده کرد. سوپر ماریو واندر از قابلیت بازی گروهی چهارنفره پشتیبانی می‌کند و می‌توان همراه دوستان، مراحل جذاب و مهیج آن را تجربه کند.

بازی جدید سوپر ماریو به‌نوعی از عناوین سه‌بعدی این سری مانند Super Mario 3D World الهام گرفته است و تقریباً تمامی قابلیت‌های عناوین قبلی را یکجا جمع کرده است. مراحل آشنای زیر آب بازگشته است و حتی می‌توان با لوله‌ها جنگید و با کنترل پرنسس پیچ، روندی کاملاً متفاوت را چشید. نینتندو در آخر عمر سوییچ، بازی‌ تمام‌عیار از ماریو برای طرفداران این سری و کنسول ارائه می‌کند. می‌توانید روز 20 اکتبر (28 مهر) به تجربه Super Mario Bros Wonder برای کنسول نینتندو سوییچ بپردازید. نظر شما چیست؟ از بازگشت سوپر ماریو استقبال می‌کنید؟

منبع:‌ Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    با امولاتور در حال تجربه اش هستم خیلی خفنه خیلی قشنگ و متنوعه

    پاسخ دهید