گیم پلی بازی Like a Dragon Gaiden
محمد صادق شجاعی

تریلر گیم پلی بازی Like a Dragon Gaiden منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار

محمد صادق شجاعی 19 خرداد 1402 بدون دیدگاه
254 بازدید

شرکت سگا با یک خبر خوش‌حال‌کننده برای طرفداران سری یاکوزا به رویداد Summer Game Fest 2023 آمده است. به این واسطه ضمن نمایش تریلر گیم پلی بازی Like a Dragon Gaiden، تاریخ انتشار این اثر مشخص شد.

بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name اثری فرعی از سری یاکوزا است که برای اولین بار در سال گذشته و طی رویداد Studio Summit توسط استودیو Ryu Ga Gotoku معرفی شد. در این اثر باری دیگر کنترل شخصیت کازوما کیریو را در دست گرفته و شاهد گیم پلی مشابه آثار قدیمی سری Yakuza خواهیم بود. پس از مدت‌ها انتظار، شرکت Sega اولین گیم پلی بازی مذکور را به نمایش گذاشته است که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید:

در توضیحات ارائه شده توسط شرکت سگا در مورد داستان بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name آمده است: «کازوما کیریو که زمانی یک یاکوزای افسانه‌ای بوده، به منظور محافظت از خانواده‌اش مرگ خود را صحنه‌سازی کرده و زندگی قدیمی‌اش را کنار گذاشته است. اما اکنون یک شخص مرموز تلاش کرده که او را از مخفیگاه بیرون کشیده و وارد درگیری کند. کازوما کیریو که با اسم رمز جوریو به زندگی ادامه می‌دهد، داستانی هیجان‌انگیز از نبرد‌های خشن را در مکان‌های مختلف و با حضور شخصیت‌های پر‌تعداد روایت می‌کند.»

گیم پلی بازی Like a Dragon Gaiden

گیم پلی بازی Like a Dragon Gaiden دارای دو سبک مبارزه است

طبق گزارش‌ها بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name دارای دو سبک مبارزه به نام‌های Yakuza و Agent بوده و بازیکنان می‌توانید به صورت پویا بین آن‌ها جا‌به‌جا شوند. در توضیحات آمده است: «در هنگام استفاده از سبک Yakuza می‌توانید با انجام حرکات تهاجمی خشن که از قدرت و استعداد بی‌نظیر کازوما کیریو ناشی می‌شوند، می‌توانید لرزه بر اندام دشمنان بیندازید.»

در رابطه با دیگر سبک مبارزه بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name گفته شده است: «سبک Agent موجب می‌شود که بتوانید ضربات سریع و دقیقی را به دشمنان وارد کنید. همچنین به کمک ابزار‌های پیشرفته‌ای می‌توانید دشمنان را گیج کرده یا در هوا به پرواز در‌بیاورید.»

بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name در تاریخ 9 نوامبر 2023 (18 آبان 1402) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. آن دسته از بازیکنانی که اثر مذکور را پیش‌خرید کنند، بسته Legendary Fighter حاوی شخصیت‌هایی از بازی‌های قبلی سری یاکوزا را دریافت خواهند کرد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.