Shadow Of The Tomb Raider
یحیی رحیمی

Shadow of The Tomb Raider به‌صورت 4K روی Xbox One X اجرا خواهد شد

یحیی رحیمی 14 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,385 بازدید

همان‌طور که می‌دانید، بازی Shadow of The Tomb Raider به‌صورت رسمی معرفی شد و بالاخره تصاویری از نسخه جدید و بازگشت دوباره Lara Croft دیدیم. هرروز اطلاعات جدیدی از بازی منتشر می‌شود و امروز نیز یکی از سران بالا رتبه استدیو Edios Montreal بیان کرده است که نسخه جدید بازی به‌صورت 4K و با فریم ریت 60 FPS روی کنسول Xbox One X اجرا خواهد شد.

David Anfossi این خبر را در گفتگو با وب‌سایت Electric Playground بیان کرده است و متأسفانه او هیچ‌گونه اطلاعاتی درزمینه اینکه آیا بازی با همین کیفیت روی PS4 Pro نیز منتشر خواهد شد یا اینکه رزولوشن اصلی بازی 4K است و آیا استدیو بازی تنها با دست‌کاری موفق به کسب چنین رزولوشنی شده است. مشخص نیست که آیا تیم توسعه بازی چه تنظیمات گرافیکی روی بازی پیاده کرده‌اند و باید منتظر خبرهای بیشتری باشیم.

Anfossi همچنین چیزی در مورد مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرا باکیفیت 4K نگفت. او البته بیان کرد که سیستم پردازش گرافیکی و همچنین نورپردازی جدیدی در بازی به‌کاررفته است و همچنین قول داد که Shadow of the Tomb Raider برای اجرا در تمامی پلتفرم‌ها آماده باشد و تجربه مشابهی ارائه دهد.

اطلاعاتی اما از داستان بازی درز کرده است که گفتن آن‌ها خالی از لطف نیست. بازی با حس انتقام Lara نسبت به Trinity درهم‌آمیخته است و در این میان دوست او Jonah است که مواظب رفتار Lara است و به او کمک می‌کند که درراه درست قدم بردارد. او در تمام‌مسیر، Lara را به نجات مردم وا‌می‌دارد. تله‌ها و پازل‌های خطرناکی در انتظار بازیکنان است اما مکانیسم آن‌ها تفاوتی با نسخه‌های پیشین ندارد. Lara در ابتدای بازی در شهر Cozumel کشور مکزیک قرار دارد و به دنبال کلیدی قدیمی است.

گفته می‌شود که بازی دارای بهترین صحنه‌های اکشن در تاریخ خود است و متأسفانه خبری از ماشین نیست. بازی بیشتر به حالت مخفیانه دنبال می‌شود و شکار اهمیت بالایی در بازی دارد. لارا توانایی شنا و زیرآب رفتن را نیز دارد که البته باید مواظب سطح اکسیژن خود باشید. گفته می‌شود که داستان اصلی بازی حدود 13 تا 15 ساعت زمان برای اتمام نیاز دارد و البته مراحل فرعی به این زمان گفته‌شده اضافه می‌کند. داستان بازی به‌طور کامل از نسخه‌های پیش تفاوت دارد و شاهد Lara Croft کلاسیک نیستیم.

گفته می‌شود که Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.