xbox intiative
یحیی رحیمی

اطلاعات اولیه نخست بازی استودیو جدید مایکروسافت به نام The Initiative سال 2020 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 2 دی 1398 بدون دیدگاه
555 بازدید

مایکروسافت چند سالی است که اهمیت استودیوهای اختصاصی را فهمیده است و به خوبی می داند که بازی های اختصاصی یک کنسول چه تاثیری روی موفقیت دارد. برای همین استودیوهای مختلفی را خریداری کرده است و همچنین یک سری استودیوهای جدید نیز تاسیس کرده است. در میان این استودیوهای جدید می توان به The Initiative اشاره کرد که سال پیش در شهر لس آنجلس شروع به کار کرد.

تا به حال هیچ چیز از این استودیو نشنیده ایم و تنها می دانیم که کار این شرکت توسعه بازی های با تجربه AAAA است که فراتر از استانداردهای حال حاضر دنیای بازی های ویدیویی است. اخیرا Mat Booty به همراه فیل اسپنسر گفتگویی طولانی با GameInformer داشته اند و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده اند. Mat در مورد بازی های اختصاصی کنسول Xbox گفته است که نیاز به توجه بیشتر دیده می شود و برای همین استودیوهای مختلفی به کار گرفته شده اند.

در میانه صحبت ها به استودیو The Initiative نیز پرداخته شده است. این استودیو که به کمپانی های بزرگی مانند Activision و Crystal Dynamics کمک می کند، قرار است اولین بازی خود را بسازد. Mat در میانه صحبت هایش از این بازی معرفی نشده نیز گفت و به نظر می رسد که قرار است سال آینده میلادی از این بازی بیشتر بفهمیم و اولین اطلاعات آن سال 2020 عرضه خواهند شد.

سال 2020 بازی های زیادی برای کنسول Xbox One عرضه خواهند شد و همچنین شاهد عرضه کنسول Xbox Series X نیز هستیم. به هرحال آنچه استودیو The Initiative رویش کار می کند مشخص نیست و یک راز است اما اطلاعات اولیه می گویند که این بازی فعلا در دست ساخت است و حتی بخشی از آن قابل بازی کردن است. همچنین استودیو The Coalition نیز در ساخت این بازی کمک می کند و جالب است که بازی از همان موتور گرافیکی Hellbalde 2 استفاده می کند.

نظر شما چیست؟

منبع: WindowsCentral

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.