دانلود بازی Cities Skylines Hotels and Retreats برای PC
دانلود بازی Cities Skylines Hotels and Retreats برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cities Skylines Hotels and Retreats برای PC

پارسی گیم 5 خرداد 1402 1 دیدگاه
5,541 بازدید

دانلود بازی Cities Skylines Hotels and Retreats برای کامپیوتر

Cities Skylines Hotels and Retreats یک بسته الحاقی برجسته است که بازی محبوب شبیه ساز شهرسازی Cities Skylines را به ارتفاعات جدیدی می‌برد. این افزونه طیف وسیعی از ویژگی‌های متمرکز بر مهمان‌نوازی و اوقات فراغت را معرفی می‌کند و فرصتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا مقاصد گردشگری پرجنب‌وجوش، استراحتگاه‌های مجلل، و شهری فریبنده‌ای ایجاد کنند. یکی از چشمگیرترین جنبه‌های هتل‌ها و اقامتگاه‌های Cities Skylines، توجه دقیق به جزئیات است که برای ایجاد مکان‌های زیبا انجام می‌شود. از شهرهای ساحلی گرفته تا مکان‌های تفریحی در کوهستان، هر چشم‌اندازی کاملاً ماهرانه طراحی شده است و پس‌زمینه‌های بصری خیره‌کننده‌ای را برای شهرهای شما ارائه می‌دهد. این بسته الحاقی بدون شک بهترین درون این سری است.

اضافه شدن سبک‌های جدید معماری، از جمله استراحتگاه‌های مجلل، اقامتگاه‌های جذاب، و هتل‌های مجلل، فضای کلی و اصالت بازی را بیشتر می‌کند. این بسته الحاقی مکانیک گردشگری و مهمان‌نوازی را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. بازیکنان اکنون می‌توانند نیازها و خواسته‌های بازدیدکنندگان خود را برآورده کنند و گردشگران را از مناطق مختلف جذب کنند. مناطق تخصصی، مانند املاک کنار ساحل، پیست‌های اسکی و استراحتگاه‌های سازگار با محیط زیست، امکان استراتژی‌های متنوع را برای گیمر فراهم می‌کنند و حس منحصر به فرد بودن را به هر شهر اضافه می‌کنند. اگر به تجربه بازی اصلی برای صدها ساعت پرداخته‌اید و به دنبال یک چالش و موضوعات جذاب و جدید می‌گردید، سریعاً Cities Skylines Hotels and Retreats را دانلود کنید.

Cities Skylines Hotels and Retreats یک بسته الحاقی جدید و خاص برای بازی محبوب Cities Skylines است. این بازی انواع عناصر گیم پلی جدید را معرفی می‌کند، از جمله مدیریت هتل، کمپین‌های گردشگری و برنامه ریزی. به عنوان شهردار، بازیکنان می‌توانند هتل‌های زنجیره‌ای خود را بسازند، رزروها را انجام دهند و امپراتوری تجاری خود را گسترش دهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cities Skylines Heart of Korea و Cities Skylines Airports را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cities Skylines Hotels and Retreats برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7 64 Bit | Windows® 8.1 64 Bit | Windows® 10 Home 64 Bit
Processor: Intel® Core™ I7 930 | AMD® FX 6350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTS 450 (1 GB) | AMD® R7 250 (2 GB) | Intel Iris Xe G7 (Tiger Lake)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ I7 2700K | AMD® Ryzen 7 2700X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 580 (1.5 GB) | AMD® Radeon™ RX 560 (4 GB)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Spruce up your City with the finest hôtellerie with “Hotels & Retreats”! With everything from conference hotels for your business travelers, to mountain hotels for nature lovers. Start with a small hotel chain and unlock more luxurious options as you make your way to a successful hotel business- with a significant tourism boost for your city.
Hostels, cabins, hotels, luxurious resorts… you name it! Add a series of hotel buildings to your city, on a range from budget to luxury. Set your hotel for success and attract different tourist groups. Start with one-star hotels and unlock new options as they start generating revenue and increasing popularity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    sepehr

    مهمان

    من این گیم رو دان کردم ولی بازش که میکنم سریع بسته میشه و میره تو استیم ارور no license میده
    چیکارش کنم؟؟؟
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید