مگان فاکس Mortal Kombat 1
یحیی رحیمی

حضور مگان فاکس و تراویس اسکات در Mortal Kombat 1 فاش شد

یحیی رحیمی 3 خرداد 1402 بدون دیدگاه
6,268 بازدید

فصل جدید مورتال کامبت بالاخره پس از مدت‌ها گمانه‌زنی رونمایی شد. بازی Mortal Kombat 1 هفته گذشته معرفی شد و در طی روزهای اخیر، جزئیات مختلفی از آن فاش شده است. طبق گفته‌ها، بسته الحاقی بازی شامل شخصیت‌هایی مانند پیس میکر و هوملندر است. افشاگری تازه‌ای نشان می‌دهد که تراویس اسکات و مگان فاکس نیز جزوی از محتوای پس از انتشار بازی خواهند بود و دنیای مورتال کامبت 1 با عناوین گذشته تفاوت اساسی خواهد شد.

کالین موریارتی در قسمت جدید Sacred Symbols به کاراکترهای جدید بازی مورتال کامبت 1 پرداخت. او مدعی است که منبعی که حضور ژان-کلود ون دام، رزمی‌کار بلژیکی مشهور را فاش کرده، حضور مگان فاکس و تراویس اسکات را به اطلاعش رسانده است. گفتنی است ون دوم قرار است به‌عنوان یکی از اسکین یا پوسته‌های کاراکتر جانی کیج در بازی Mortal Kombat 1 حضور داشته باشد و این شایعه توسط توسعه‌دهنده رسماً تائید شد. این نشان می‌دهد که حضور مگان فاکس و اسکات نیز قطعی است.

این منبع‌ مخفی، وارد جزئیات نشده است و نمی‌دانیم که فاکس و اسکات چطور قرار است در بازی حضور داشته باشند. از آنجایی که ون دوم به‌عنوان اسکین به بازی اضافه شود، احتمال اینکه این دو فرد نیز در نهایت به‌عنوان پوسته کاراکترهای بازی اضافه شوند، وجود دارد. هر دو این بازیگر و رپر مشهور به شخصیت‌های بازی شباهت دارند و در نتیجه حضور آن‌ها چندان هم بی‌دلیل نخواهد بود. باید دید آیا بازی‌کنان و طرفدارهای قدیمی چه اندازه از تصمیم جدید ندررلم پشتیبانی می‌کنند.

مگان فاکس Mortal Kombat 1

حضور مگان فاکس در Mortal Kombat 1

هیچ منبعی در مورد اینکه مگان فاکس و تراویس اسکات به‌عنوان اسکین کدام کاراکترها اضافه می‌شوند، وجود ندارد. تنها می‌توانیم به حدس و گمان بسنده کنیم. کیتانا کاراکتر مناسبی برای مگان فاکس است. طبق ادعای وب‌سایت کمیک‌بوک، فاکس مایل به بازی در نقش کیتانا در فیلم سال 2016 بوده است و هنوز هم به این نقش علاقه دارد. کیتانا در بازی Mortal Kombat 1 و فیلم دنباله آن حضور دارد. به نظر می‌رسد که نقش او این بار به فاکس رسیده است.

ارتباط میان بازی مورتال کامبت 1 و فیلم جدید کاملاً مشخص است. ممکن است که تراویس اسکات هم در هر دو پروژه حضور داشته باشد. وی مدتی پیش کنسرت مجازی در بازی فورتنایت برگزار کرد که دوازده میلیون نفر بیننده داشت. افراد و کاراکترهای مختلفی در بازی‌های مورتال کامبت حضور داشته‌اند. برای نمونه ترمیناتور و کریتوس به این جهان راه پیدا کرده‌اند. بازی مورتال کامبت 11 نیز شامل شخصیت‌های دنیای دی‌سی بود. منتظر خبرهای بیشتر از مورتال کامبت 1 در طی هفته‌های آینده باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.