Shadow of the Tomb Raider
یحیی رحیمی

تصاویر و جزئیات کامل نسخه‌های مختلف Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
2,243 بازدید

ماه پیش بود که بازی Shadow of the Tomb Raider به‌طور رسمی معرفی شد و طرفداران منتظر جزئیات جدیدی در مورد بازی بودند؛ اما امروز اولین تریلر بازی و تصاویر باکیفیت رسمی بازی منتشر شد و بالاخره می‌توانیم بفهمیم که لارا کرافت چه داستانی برای ما دارد و این دفعه به کجا سفر می‌کند. Lara Croft اما سفر خسته نشده است و این دفعه او را در آمریکای جنوبی و در تلاش برای جلوگیری از Mayan ها می‌بینیم.

تریلر جنگل تاریک و جذابی را به نمایش می‌گذارد که لارا در آن به‌طور مخفیانه در حال مشاهده حرکت‌های دشمنان خود، قبل از به آن دنیا سپردن آن‌هاست. بازی خیلی بامزه به نظر می‌رسد و جلوه‌های تصویری بازی نیز پیشرفت زیادی نسبت به آنچه در نسخه‌های قبلی دیده‌ایم کرده است. البته گیم پلی منتشرشده در حالت واقعی نیست و مشخص است که CG و ساختگی است و امیدواریم که ویدیوهای بیشتری را از گیم پلی بازی ببینیم.

مدیرکل استدیو Edios-Montreal که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، نظر خود در مورد بازی را این‌گونه بیان کرد:

Shadow of The Tomb Raider، لارا کرافت را با چالش‌ها و مسیرهای غیرقابل‌پیش‌بینی درگیر می‌کند. تیم ما ویژگی‌های متفاوت و توانایی‌های مبارزه گوناگونی برای شخصیت لارا طراحی کرده است که بازیکنان برای نجات پیدا کردن از جنگل تاریک و مرگبار و همچنین غارهای ترسناک بازی به یادگرفتن آن توانایی‌ها نیاز دارند.

Season Pass بازی اما 7 ماجراجویی جدید به نام Paths را به بازی اضافه می‌کند که هرکدام از این مسیرها، دارای مراحل، چالش‌ها، سلاح‌ها و لباس‌های جدید است. اولین Challenge Tomb نیز قابلیت Co-Op را برای اولین بار در سری بازی‌های Tomb Raider به نمایش می‌گذارد. افرادی که Season Pass بازی را خریداری کنند، سلاح‌های مخصوص، لباس‌های جذاب و توانایی‌های مختلفی برای شخصیت بازی دریافت می‌کنند.

Square Enix همچنین مشخصات نسخه‌های مختلف بازی را نیز منتشر کرده است. اولین نسخه بازی Ultimate Edition نام دارد که بزرگت تریم نسخه بازی است و دارای Season Pass بازی و همچنین 7 چالش غارنوردی خواهد بود. افزون بر این‌ها نیز می‌توانید مجسمه لارا کرافت، چراغ‌قوه‌اش و همچنین یک قوطی بازکن که به شکل چکش غار نوردی‌اش خواهد بود، دریافت کنید فراموش نکنید که موسیقی متن بازی را نیز می‌توانید به‌رایگان دریافت کنید.

Shadow of the Tomb Raider Edition

نسخه بعدی اما Croft Edition نام دارد که دارای Season Pass بازی، بسته سلاح و لباس‌ها و همچنین 7 چالش غارنوردی خواهد بود. افرادی که این نسخه از بازی را تهیه کنند، 48 ساعت قبل از انتشار رسمی، می‌توانند به بازی کردن بپردازند. نسخه بعدی اما Digital Croft Edition نام دارد که تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد و تنها ویژگی‌های آنلاینی همچون دریافت تصاویر پشت زمینه و تیم دینامیک را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. نسخه آخری نیز Digital Deluxe نام دارد و تنها تفاوتش با نسخه قبلی دربسته‌های سلاح و لباس‌های لارا کرافت است.

قیمت این نسخه‌ها هنوز معلوم نیست و باید دید که Square Enix چه آشی برای بازیکنان پخته است. استدیو بازی‌سازی اما توضیحات کوتاهی در مورد بازی داده است که بیان آن‌ها خالی از لطف نیست. بر اساس گفته‌ها، غارهای این نسخه از بازی بسیار ترسناک‌تر از قبلی هستند و برای جان سالم به دربردن از آن‌ها، نیاز به توانایی‌های زیادی خواهید داشت. تاریخ عظیمی پشت داستان بازی است و با جستجو در محیط بازی، با آن بیشتر آشنا خواهید شد. بازی در جنگل بزرگی روایت می‌شود و درنتیجه حملات لارا کرافت نیز مخفیانه‌تر از گذشته شده است. او خیلی سریع بر سر دشمنانش خراب می‌شود و مثل جگوار از دسترس آن‌ها غیب می‌شود.

Shadow of the Tomb Raider

تصاویر منتشرشده اما بسیار جذاب هستند و دیدن آن‌ها حس خوبی را به طرفداران بازی منتقل می‌کند. این تصاویر در صفحه آمازون بازی منتشرشده است که بخشی از سلاح‌های متنوع بازی و همچنین محیط ترسناک آن را نشان می‌دهد. مشاهده تریلر و تصاویر بازی را از دست ندهید. این بازی 14 سپتامبر سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: RESETERA

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.