دانلود بازی Toasterball برای PC
دانلود بازی Toasterball برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Toasterball برای PC

پارسی گیم 27 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
2,107 بازدید

دانلود بازی Toasterball برای کامپیوتر

بازی‌های فراوانی در ژانر ورزشی هر ساله وارد بازار می‌شوند، ولی تعدادی کمی می‌توانند ایده‌های نو به گیمرها ارائه کرده و آن را به وجد بیاورند. با این حال هر از چند گاهی شاهد این هستیم که خلاقیت یک استودیوی مستقل، باعث خلق اثری شگفت انگیز می‌شود. Toasterball یک بازی ورزشی پر سرعت و اکشن است که مطمئناً قلب شما را به تپش می‌اندازد. هدف بازی ساده است: توپ را به داخل توستر وارد کنید! به نظر می‌رسد به اندازه کافی آسان باشد، اما گیم پلی بازی چالش برانگیز است و نیاز به حرکت‌های سریع و تفکر استراتژیک دارد. گرافیک روشن و رنگارنگ است و جلوه‌های صوتی سرگرم کننده و گوش نواز است. این بازی به جرئت از خلاقانه‌ترین آثار سال جاری یعنی 2023 در ژانر ورزشی بوده و تا آخر امسال نیز مانندش نمی‌آید.

Toasterball یک بازی ورزشی مبتنی بر فیزیک چند نفره است که گیم پلی آن را سریع یاد می‌گیرید و برای شب‌های بازی روی کاناپه با دوستان (1-4 بازیکن چند نفره کو آپ) عالی است. از آنجایی که شما به عنوان توستر بازی می‌کنید، طبیعتاً می‌توانید انتظار فیزیک آشفته، موقعیت‌های تصادفی، خطرات الکتریکی و نان تست‌های سوخته را داشته باشید. حرکات فراوانی را می‌توانید با توستر پیاده سازی کنید و با هر بار تجربه مجدد این بازی، المان‌هایی تازه را مشاهده خواهید کرد. خود به طور کلی می‌توان گفت که Toasterball یک بازی عالی در ژانر ورزشی و هیجانی است که مطمئناً مدت‌ها سرگرمی را به گیمرها ارائه می‌دهد. پس اگر به دنبال بازی ای هستید که مهارت‌های شما را بیازماید و ساعت‌ها سرگرم کننده باشد، Toasterball بهترین انتخاب است.

Toasterball یک بازی ورزشی هیجان انگیز و هیجان انگیز است که شما را روی لبه صندلی خود نگه می‌دارد. هدف از این بازی این است که با وارد کردن توپ به داخل توستر، با استفاده از هر وسیله‌ای که لازم است، تا حد امکان امتیاز کسب کنید. این بازی به شدت اعتیادآور توصیف شده و می‌توان گیمرهای علاقه‌مند به خود را برای مدت‌ها درگیر نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Blood Bowl 3 و PBA Pro Bowling 2023 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Toasterball برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64 bits)
Processor: Intel Core i3 (2nd gen)
Memory: 2000 MB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 750 Ti
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64 bits)
Processor: Intel Core i5
Memory: 4000 MB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A ball, two goals, and… toasters : Welcome to Toasterball
Toasterball is a multiplayer physics-based sports game, quick to learn and perfect for good old game nights on a couch with friends (1-4 players local multiplayer). Because you are playing as toasters, you can naturally expect some chaotic physics, random situations, electrical hazard, and more burnt toasts than you can ever imagine. There is also a real learning curve, with pro moves and enough gameplay variants to keep on surprising you for hours.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.