یحیی رحیمی

God of War مرزهای خود را به Twitch هم کشاند: صدر جدول در اختیار کریتوس

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
901 بازدید

همان‌طور که خبردارید بزرگ‌ترین عنوان سال 2018 میلادی نیز برای کنسول PS4 منتشر شد و شور و اشتیاق عجیبی در بین طرفداران این بازی راه انداخت. استریم کنندگان نیز بی‌کار ننشستند و با انتشار بازی شروع به استریم بازی در شبکه‌های مجازی مختلف کردند. Twitch اما بیشتر به دلیل استریم بازی‌های PvP چندنفره مشهور است و معمولاً بازی‌های داستانی و تک نفره کمتر در لیست پربازدید ترین بازی‌های این شبکه مجازی قرار می‌گیرند.

اتفاق نادری است که یک بازی تک نفره بتواند تابوهای موجود را بشکند و به صدر جدول استریم برسد. در سال گذشته تنها بازی تک نفره ای که قادر به کشاندن مرزهای خود به Twitch نیز شد، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود که عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه استریم داشت و این در حالی بود که سیستم‌های نینتندو دارای برنامه Twitch نیست و باید با روش‌های دیگر از بازی ویدیو تهیه کرد و به اشتراک گذاشت.

اما حالا بازی تک نفره دیگری تابوهای Twitch را شکسته است و موفق به رساندن خود به صدر جدول استریم بازی شده است. این در حالی است که God of War دیروز منتشر شد و در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد. تعداد بازدیدکننده‌های این ویدیو بیشتر از 250,000 است و نسبت به زمان انتشار بازی، بسیار خیره‌کننده است. بازی تنها 30 ساعت عمر دارد و استریم کننده‌ها به‌سرعت در حال پایان بردن بازی هستند.

البته معذرت می‌خواهم اما مانند آن 250,000 نفر نباشید و هیچ فکر به تماشای این استریم های موجود نکنید. تمام حس و حال بازی به آن هیجانی است که هنگام بازی تجربه می‌کنید. پرتاب تبر مخصوص کریتوس بسیار لذت‌بخش است و حسی که هنگام برگشت چکش به دست کریتوس به بازیکن دست می‌دهد، هر دفعه لذت‌بخش‌تر از قبل است. خودتان بازی را تجربه کنید و به فکر تماشای این استریم ها نباشید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.