God of War
یحیی رحیمی

کارگردان God of War بعد از مشاهده نقدهای مثبت بازی گریه کرده است

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,074 بازدید

بالاخره روز انتشار جدیدترین نسخه God of War رسید و از حالا می‌توانید این شاهکار را روی کنسول‌های بازی خود دریافت کنید. این بازی با متا 95 به دومین بازی پرامتیاز سونی در تمام دوران تبدیل شده است و احتمالاً در بین بازی‌های دیگر نیز مقام‌های بسیار بالایی دارد. بازی نقدهای بسیار مناسبی دریافت کرد و تمامی وب‌سایت‌های معتبر عرصه بازی‌های ویدیویی، این بازی را تحسین کردند. شاید هیچ فردی به‌اندازه Cory Barlog، کارگردان بازی از نتایج به‌دست‌آمده خوشحال نشده باشد زیرا که این بازی نتیجه پنج سال متوالی تلاش و کوشش و عمر سپری‌شده او است.

او در جدیدترین مصاحبه خود در مورد نقدهای مثبت بازی واکنش نشان داده است و اعتراف کرده است که هنگام دیدن نمره‌ها و بررسی‌های این بازی، گریه کرده است و برای مدتی قادر به حرف زدن نبوده است. Barlog در گفتگو با The New Zealand Herald بیان کرده است که 6 دقیقه قادر به حرف زدن نبوده است و از خوشحال نمرات کسب‌شده تنها اشک ریخته است.

فکر می‌کنم که انجام این کار کاملاً منطقی باشد، زیرا که بررسی‌های God of War واقعاً تحسین‌برانگیز و خیره‌کننده بودند. آخرین باری که چنین اتفاقی رخ داد، زمان انتشار The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود که این بازی نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ساخته‌شده تمام دوران شناخته می‌شود. Cory Barlog زحمات بسیار زیادی برای این عنوان کشیده است و همیشه حس انگیزه بالایی در سخنان او دیده می‌شود. او با این بازی زندگی کرده است و قاعدتاً درک خوشحالی او برای ما سخت است. اگر این بازی به دستتان رسیده است و آن را تجربه کرده‌اید، خوشحال می‌شویم در بخش کامنت ها، نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.