دانلود بازی Xel Breaking Time برای PC
دانلود بازی Xel Breaking Time برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Xel Breaking Time برای PC

پارسی گیم 8 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
3,101 بازدید

دانلود بازی Xel Breaking Time برای کامپیوتر

سری بازی‌های Zelda از آن دسته آثار اکشن و ماجراجویی هستند که فرمول موفقشان، باعث خلق ده‌ها عنوان کوچک و بزرگ دیگر شده بود. عنوان Xel از استودیوی بازی سازی Tiny Roar نیز یکی از همین آثار است که فرمول‌های بازی‌های قدیمی و مدرن Zelda را با هم ترکیب کرده و آن‌ها را در یک دنیای زیبای علمی تخیلی قرار می‌دهد تا یکی از جذاب‌ترین آثار شبیه این سری را به ما تحویل دهد. XEL داستان Reid، خلبان سفینه فضایی را دنبال می‌کند که بدون هیچ خاطره‌ای از گذشته یا حتی نامش، در محیطی عجیب فرود می‌آید. وی به سرعت با Chap، یک ربات ساکت همراه می‌شود. جهان بازی به واسطه گرافیک فوق‌العاده زیبایش روشن و رنگارنگ است و نگاهی زیبا به دنیای فناوری پیشرفته‌ای دارد که توسط طبیعت جان دار احیا شده است.

آیتم‌های جدیدی در حین کاوش در بخش‌هایی از جهان Xel به دست می‌آیند که به Reid اجازه می‌دهد در این سیاه‌چال‌ها وارد شده و به مناطق جدید دسترسی پیدا کند. ساختار بازی بلافاصله برای طرف‌داران قابل تشخیص خواهد بود، در حالی که مکانیک‌های جدید به اندازه کافی وجود دارد که باعث می‌شود بازی شبیه یک کپی تنبل از Zelda نباشد. این بازی موفقش شده تا المان‌های پازل محور را با اکشنی قابل قبول ترکیب کرده و یک بازی خوش ساخت اکشن و ماجراجویی برای عاشقان ژانر خلق کند. به دلیل موفقیت‌های کسب شده توسط این بازی، سازندگان تصمیم به طراحی یک بسته الحاقی نیز گرفتند که گیم پلی و داستان این اثر را گسترش داده است. این بازی Xel Breaking Time نام داشته و کلی ماجراجویی به بازی اضافه می‌کند. پس تجربه‌اش را از دست ندهید.

بازی Xel Breaking Time عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی و یک بسته الحاقی برای بازی جذاب Xel محسوب می‌شود. این بازی با الهام گرفتن از سری بازی‌های Zelda ساخته شده و به خوبی فرمول‌های آن اثر را در محیطی فضایی و تخیلی قرار داده است. پس عاشقان آن سری می‌توانند به راحتی از این بازی لذت برده و به یاد آثار کلاسیک بیفتند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tales of Arise و Death’s Door را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Xel Breaking Time برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-Bit systems only
Processor: Intel i5 Quad-Core, 3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1080 Ti / RX Vega 64
DirectX: Version 12
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: 8k monitors not supported

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A new chapter of Reid’s story awaits. Travel back in time to the XEL, meet old friends, make new ones and change the future.
Breaking Time picks up right after the dramatic conclusion of XEL. Can Reid change the fate with her new powers? Or will she undo everything out of another selfish urge. Take a plunge into XELs past, defeat new bosses and master new puzzles. Ready your gadgets and follow Reid on her new journey.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.