یحیی رحیمی

تیزر جدید بازی Ghost Recon Wildlands نشان از حضور Sam Fisher دارد

یحیی رحیمی 21 فروردین 1397 بدون دیدگاه
999 بازدید

یوبی‌سافت به‌تازگی تیزری از معرفی جزئیات جدید بازی Ghost Recon Wildlands منتشر کرده است که سروصدای زیادی به پا کرده است. این کمپانی قرار است امروز، جزئیات بیشتری از این بازی به نمایش بگذارد اما مسئله‌ای که برای همه سؤال بود این بود که آیا Sam Fisher به Ghost Recon بازخواهد گشت یا خیر؟ در تیزر جدید این بازی نشانه‌هایی از وجود شخصیت Fisher دیده می‌شود.

تیزری کوتاهی که توسط کمپانی یوبی‌سافت منتشر شده است، نشان از تماسی بین دو شخصیت با کد اسم: Matchwood و Paladin. این بین قضیه جالبی وجود دارد؛ صدای شخصیت Matchwood بسیار شبیه صدا پردازی به اسم Michael Ironside است که صدای اصلی پشت شخصیت Sam Fisher است.

مکالمه‌ای که بین دو فرد برقرار می‌شود در مورد فردی است که نیاز به پیداکرده راهی برای بولیوی دارد و به فرد دیگر اعلام می‌کند که نیاز به کمک دارد. تیم Ghost Recon نیز خوشبختانه در طی اتفاقات Wildland در بولیوی هستند و بعدازآن است که عینک‌های دید در شب Sam Fisher را می‌بینیم که همه را هیجان‌زده می‌کند.

قرار است امروز جزئیات بیشتری از بازی مشخص شود و هنوز معلوم نیست که آیا Sam Fisher در این بازی حضور خواهد داشت یا خیر؛ اما تیزر منتشرشده به‌طور کاملاً مشخصی از حضور Splinter Cell در Ghost Recon Wildlands خبر می‌دهد و بعید به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت، این تیزر را بدون دلیل منتشر کرده باشد. یوبی‌سافت همچنین محتواهای جدیدی را برای Ghost Recon Wildlands معرفی کرده است. این کمپانی 4 آپدیت بزرگ برای بازی پیش‌بینی کرده است و اسم آن‌ها را عملیات ویژه گذاشته است. هر یک از این عملیات دارایتم خاصی است و اولین آن‌ها فردا 10 آوریل منتشر خواهد شد.

امروز قرار است که جزئیات بیشتری از بازی منتشر شود و درنتیجه منتظر اعلامیه‌های یوبی‌سافت باشید.

منبع: Us Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.