دانلود بازی El Shaddai Ascension of the Metatron برای PC
دانلود بازی El Shaddai Ascension of the Metatron برای PC پارسی گیم

دانلود بازی El Shaddai Ascension of the Metatron برای PC

پارسی گیم 13 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,744 بازدید

دانلود بازی El Shaddai Ascension of the Metatron برای کامپیوتر

در طول تاریخ، عناوینی در صنعت بازی‌های ویدیویی پدید می‌آیند که برای مدت‌ها، اسم آن‌ها سر زبان‌ها باقی‌ مانده است. این محبوبیت و موفقیت، باعث می‌شود سازندگان تصمیم به بازسازی این بازی‌ها گرفته تا بار دیگر طرفداران بتوانند یک نسخه بهتر و بهینه‌سازی شده از بازی محبوبشان را تجربه کنند. بازی El Shaddai Ascension of the Metatron از استودیو crim یکی از همین موارد بوده که نسخه اصلی آن در سال 2011 منتشر شد و به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که داشت، محبوبیت زیادی به دست آورد. حال سازندگان با بازسازی این بازی، سعی در جذب دوباره مخاطبان جدید و قدیمی دارند.

سبک داستان‌پردازی و طراحی دنیا در این بازی به‌شدت متفاوت و جذاب بوده و یکی از عوامل موفقیتش محسوب می‌شود. به‌نوعی می‌توان گفت سازندگان در ساخت دنیای این بازی تمام هنر خود را خرج کرده‌اند و یک شاهکار هنری را به وجود آورده‌اند تا بازیکنان در آن غوطه‌ور شوند. این نوآوری حتی در گیم پلی بازی نیز حضور داشته و ترکیبی از سبک پلتفرمر دوبعدی و اکشن نقش‌آفرینی با زاویه دوربین سوم شخص را شاهد خواهید بود.

این موضوع تنوع مراحل و گیم پلی را بیشتر کرده است. با پیشروی در بازی، گاهی زاویه دوربین به حالت دوبعدی تغییر کرده و وارد چالش‌های پلتفرمر می‌شوید. با تمام این تفاسیر، گیم پلی بازی هیچ‌گونه پیچیدگی خاصی ندارد و شما فقط با چهار کلید از صفحه کیبورد خود سر و کار خواهید داشت که فرایندهای پریدن، صدمه زدن، دفاع و سرقت سلاح را اجرایی می‌کنند. مکانیک‌های گیم پلی با همین چهار عمل ساده انجام‌ شده و ترکیب آن‌ها، کمبوهای جذاب و مهلکی را پدید می‌آورد. با پیشروی در مراحل، مهارت بیشتری پیدا خواهید کرد و این فنون رزمی ترکیبی، برایتان مثل آب خوردن ساده خواهد شد.

اگر ترکیبی از عناصر پلتفرمر، نقش‌آفرینی و اکشن را در کنار هم می‌خواهید، El Shaddai Ascension of the Metatron را حتماً تجربه کنید زیرا دنیایی متفاوت و هنری در آن وجود داشته که باید توسط کاراکتر انیمه شکل خود در آن گشت‌وگذار کنید و دشمنان متعدد را با فنون رزمی خود از بین ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Dead Cells را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی El Shaddai Ascension of the Metatron با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 10
Processor: Intel Core i5-4200U(1.6GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4400
Storage: 8.2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

El Shaddai: Ascension of the Metatron, originally released in 2011, is a unique third-person action adventure filled with a deeply artistic world-building, outstanding aesthetics and thrilling battles. Experience an incredible mix of 2D-like platformer action and a colorful 3D world in an exceptional setting.
El Shaddai’s artistic setting aims to provide a canvas-like world that changes in an organic way as long as you progress your adventure. The world keeps changing constantly in the most creative and innovative ways, perhaps even nostalgic.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.