دانلود بازی Harvest Days My Dream Farm برای PC
دانلود بازی Harvest Days My Dream Farm برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Harvest Days My Dream Farm برای PC

پارسی گیم 27 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,822 بازدید

دانلود بازی Harvest Days My Dream Farm برای کامپیوتر

امروزه تعداد بازی‌هایی که در آن باید به کشاورزی و توسعه یک مزرعه بپردازید به‌قدری زیاد است که بازیکنان نمی‌دانند کدام عنوان را برای گذراندن اوقات فراغت انتخاب کنند! خصوصاً با افزایش تعداد استودیوهای مستقل، این سوژه قدیمی و پرطرفدار بیشتر مورد توجه آن‌ها قرار گرفته است. بازی Harvest Days My Dream Farm از استودیو Family Devs عنوانی جذاب و مستقل در همین ژانر بوده که تجربه ساده‌ای از زندگی روستایی و مدیریت کشاورزی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شما در این بازی وارد مناطق حومه شهر شده که به دور از دود و دم، ازدحام و ترافیک شهرهای بزرگ است. شما در ابتدا به زمینی کوچک برای کشاورزی دسترسی دارید که با پیشروی و توسعه در آن، کم کم به مزرعه‌ای مجهز و بزرگ تبدیل خواهد شد. فعالیت‌های زیادی در این زمین می‌توانید انجام دهید، از پرورش محصولات کشاورزی و کاشت گل و گیاه گرفته تا دامداری، ماهیگیری و… که هر کدام در نوع خود جذاب و سرگرم‌کننده هستند. دنیای بازی از همان ابتدا آزادی عمل زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد تا اوقات خود را در آن سپری کنید.

بیش از 40 مدل فعالیت مختلف در دنیای ساده و سه‌بعدی بازی در انتظارتان خواهد بود. در کنار امورات مزرعه، می‌توانید خانه خود را نیز بزرگ‌تر کنید و وسایل جدیدی در آن قرار دهید، با سایر مردم در تعامل باشید و محصولات خود را به آن‌ها بفروشید و با خرید انواع ابزار و تجهیزات، تولید خود را بیشتر کنید. این بازی شبیه‌سازی سرگرم‌کننده از زندگی روستایی را با گرافیکی جذاب و ساده در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید روی هر سیستمی آن را اجرا کرده و لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Potion Craft: Alchemist Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Harvest Days My Dream Farm برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: 2.6 GHz Dual Core or similar
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 500 series or similar
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

No traffic jams. No skyscraper canyons. No boredom. Escape your daily nine-to-five grind and face a new challenge. With Harvest Days your dream of a new beginning comes true. A life on your own little peace of land, surrounded by friendly animals and cheerful neighbors is becoming reality. Take over a small, forgotten farm and become one with nature. Care for the animals or tend to your garden. Harvest and trade your crops. Go fishing or explore the charming open world to uncover all its secrets. The sky is the limit! Are you ready?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.