دانلود بازی The Last Worker برای PC
دانلود بازی The Last Worker برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Last Worker برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1402 بدون دیدگاه
3,587 بازدید

دانلود بازی The Last Worker برای کامپیوتر

The Last Worker یک بازی پازلی سرگرم کننده، کوتاه و داستانی است. عنوانی که نمونه‌اش را نمی‌توان در میان سایر بازی‌ها پیدا کرد. در جریان بازی، شما نقش Kurt، کارمند قدیمی 25 ساله شرکت خرید دیجیتالی مشابه آمازون را بازی می‌کنید که از طریق نظارت بوروکراتیک، موجی پس از موجی از اخراج‌های مبتنی بر اتوماسیون و ماشینی شدن شرکت را پشت سر گذاشته است تا به معنای واقعی کلمه آخرین کارگر انسانی باشد که بسته‌ها را مرتب کرده و به افرادی که آن‌ها را سفارش دادند می‌فرستد.

دسته بندی بسته‌ها یکی از دو حلقه اصلی گیم پلی در The Last Worker است. با استفاده از یک قطب نما که از هاورکرافت Kurt پخش می‌شود، باید از طریق تأسیسات به بسته بعدی خود پرواز کرده و آن را برای آسیب، اختلاف وزن یا سایر خطاها بررسی کنید. سپس آن را به بخش بازیافت یا به چاه‌های تکمیل تحویل دهید. دیگر ستون اصلی گیم پلی The Last Worker، مقداری مخفی کاری آرکیدی در اتاق‌های پشتی مرکز کارخانه است که باید با ربات‌های نظاره گر درون شرکت دست و پنجه نرم کنید.

بازی The Last Worker بدون شک سعی در انتقال تعدادی پیام اجتماعی درباره ماشینی شدن کارخانه‌ها و کاپیتالیسم داشته که به خوبی آن را با حس شوخ طبعی درون دیالوگ‌هایش منتقل کرده است. علاوه بر آن، ترکیب دو استایل مختلف در گیم پلی نیز باعث خلق یک بازی بسیار متفاوت و خاص شده است. گرافیک زیبای سلشید و کارتونی آن نیز بدون شک شما را خیره خواهد کرد. اگر به دنبال یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های ماجراجویی سال هستید، The Last Worker را همین حالا دانلود کنید.

بازی The Last Worker عنوانی در سبک ماجراجویی و مخفی کاری است. این بازی شما را در نقش آخرین کارمند انسانی درون یک کارخانه که تمام کارمندانش روبات هستند قرار می‌دهد. علاوه بر انجام کار خود، باید با ناظران روباتی نیز دست و پنجه نرم کرده و توسطشان گیر نیافتید. تجربه این بازی عجیب، به تمامی گیمرهای دنیا توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های We Happy Few و Atomic Heart را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Last Worker برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 11
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 570, 1 GB | AMD Radeon HD 7850, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
VR Support: Valve Index and Meta Quest/Rift supported. Does not support HTC Vive.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Last Worker is an immersive narrative adventure centered around a lone worker’s last stand in an increasingly automated world, with a unique blend of work simulation and stealth strategic gameplay. The game is set in a lonely, oppressive but strangely beautiful environment, with characters designed by comics legend Mick McMahon.
Kurt works for the world’s largest retailer and is forced to choose between capitalism or activism. Having dedicated his life to work, Kurt’s loyalty is put to the test when a group of activists ask him to dismantle Jüngle from the inside.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.