بسته الحاقی Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

زمان انتشار بسته الحاقی رایگان Resident Evil 4 Remake اعلام شد

یحیی رحیمی 4 فروردین 1402 بدون دیدگاه
409 بازدید

شرکت کپکام رسماً از تاریخ انتشار بسته الحاقی رایگان Resident Evil 4 Remake رونمایی کرد. بخش Mercenaries قرار است به‌عنوان یک محتوای قابل دانلود و رایگان در تاریخ هفتم آوریل (18 فروردین 1402) در دسترس قرار گیرد. بازی رزیدنت ایول 4 امروز جمعه چهارم فروردین برای کنسول‌های بازی نسل جدید و کامپیوتر (استیم) منتشر شد.

حالت مرسنریز اولین بار در بازی Resident Evil 3 استفاده شد و توانست به یک حالت چالش‌برانگیز و تمام‌عیار در بازی رزیدنت اویل 4 تبدیل شود. این تجربه آرکید بازی‌کنان را در مقابل امواج پی در پی دشمن قرار می‌دهد. منابع بازی‌کننده محدود است و باید علاوه بر دشمنان معمولی، باس‌های اصلی نیز شکست داده شوند. محدودیت‌ زمانی نیز اهمیت زیادی و باید مدیریت زمان و منابع درستی داشت. امکان انتخاب شخصیت‌های مختلف نیز وجود دارد.

گفتنی است شرکت کپکام هیچ ویدیویی از بخش مرسنریز بازی Resident Evil 4 Remake نمایش نداده است. مشخص نیست این حالت چه تغییراتی داشته است و آیا با نسخه‌ای که در بازی Resident Evil Village مشاهده کردیم، یکسان است یا اینکه بیشتر به بازی اصلی نزدیک است. گفتنی است این حالت تغییرات زیادی در طی سال‌های اخیر داشته است و ممکن است کپکام یک روند متفاوت ارائه کند. صحبت‌هایی از انتشار بسته الحاقی پولی به گوش می‌رسد و محتوایی با حضور آدا وانگ قرار است در تاریخ دیگری و به‌صورت مستقل فروخته شود.

بسته الحاقی Resident Evil 4 Remake Mercenaries

بسته الحاقی Resident Evil 4 Remake

بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک توانسته امتیازهای فوق‌العاده‌ای از سوی رسانه‌ها و مجلات حوزه بازی دریافت کند. بسیاری از منتقدان، امتیاز کامل به آن داده‌اند و این بازسازی را شایسته توجه خوانده‌اند. شرکت کپکام روند بازی را آپدیت کرده است و تغییرات مهمی در بدنه آن ایجاد کرده است. این باعث شده تا با یک بازسازی ساده روبه‌رو نباشیم و حتی عده‌ای می‌گویند که این بازی به یک استاندارد برای دیگر ریمیک‌ها تبدیل می‌شود. افرادی که تابه‌حال این بازی را تجربه نکرده‌اند، هیچ بهانه‌ای برای عدم تجربه آن ندارند.

کپکام به مناسبت انتشار بازی از تریلر هنگام عرضه Resident Evil 4 Remake رونمایی کرد. این ویدیو کوتاه، عصاره اصلی بازی و رخدادهایی که با آن‌ها مواجه می‌شوید را نشان می‌دهد و خلاصه‌ای مناسب برای تهییج بازی‌کنان است. گفتنی است نسخه کامپیوتر رزیدنت اویل 4 از دنوو پشتیبانی می‌کند. این باعث می‌شود تا امکان انتشار کرک بازی در روزهای اول ممکن نباشد. امپرس تابه‌حال هیچ صحبتی در مورد این بازی نکرده است و ممکن است که علاقه‌ای به کرک کردن آن نداشته باشد. منتظر خبرهای بیشتر باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.